24 December 2010

Result PMR.

Bgn pagi doeee >.< ! Da lame aku tak bgn awal . Selalu nyerr membuta sampai pukol 1 . Hahaha .
Sampai skola lepak at bustop tggu Lelaa . Then lelaa sampai , tggu Eijaa . Bapak lame pompuan uh ,
Aduyaii ! Pas uh amek skola , kene beratur *da lame aku tak beratur . Haha , time barator je
kene a berpisah ngn due awek aku uh . Ktorg tak sekelas , huwaaa . Aku da a dok depan skaly ,
sume taknak dok depan ! Pastuh cigu soh beratur ikut ketinggian , naa amek kau ! Aku dok belakang
skaly *even aku tak setinggi mane. Hahaha . Cikgu cakap ade 11 org je dapat straight A , Cehh seronok
laa kan ?! Hahaha . Pastu aku gy amek result aku . Yawww , alhamdullilah a ade A. Serious aku pk
Math aku E ! Coz kertas 2 aku jawab 4 je dari 20 soalan uh . Haha , tp dapat D mmg syukor gile babii ah.
Senyum lebar sampai ke telinga . Then aku gi at Eijaa Lelaa , tgk eija nanges . Asal ngn dea uh ?
Result terok ke ? Then lelaa cakap dea dapat 4A . Ape nih ? Yg result okay sume nak nanges2 ?
Hahaha , nak curi perhatian org ker dher ? Bhahahaha . Balek uh aku gy lepak kompleks nan Lelaa
n Daus . Daus nan blutut nan Lelaa pulak , Err =.=




Pastuh, aku ajak lelaa lepak ruma . Boring la dok ruma je, so lelaa ajak snap gamba . Hahaha ,
dea mmg ! Gamba gamba gamba ! Tuh je dlm pale otak dea . Hahaha . Aku malas nak gamba2
bagai , so aku punyer gamba sikit je ah . Gamba lelaa berlambak .









Muke selebet jerr dhoe ! Haha . Pas uh aku ajak Lelaa gy makan . At uma aku anede makanan . Nak
masak , malas sekali . Bukan sekali , da b'kali2 da . Hahahahaha . Adek lak kebas duet abah smlm rm28 .
Mama lak kc rm20 soh beli buku skola . Gy makan at Syed Bistro , mahal gile . Cekik duet org
doe kedai kau ! Sdgkan mamak je . Bukan restoran 5 bintang ! Errrr , mamak bangsat >.<>


Pastuh aku gy anta Lelaa naek bus . Malas b'jalan kate-nyerr . Lepak jup ah at Bustop . Then ,
balekk . Balek2 je , membutee ah . Ngntok shialll . 25Dec krismas kan , agak nyerr at BB ad
sale kot . Aku nak kua nan baby aku , Lelaa gy cari brg skola :)
Haha , amek kau ! Aku pakai tulisan kecik . Yg rabun uh , lantak kau ah . Hahahahaha