19 January 2011

LEPAK-ING with MY LESBO :)

Bangun pagi gosok gg pergy mandi makan makan. HAHA ape yg aku melalut nih ? Arinih tetibe gedik
nak makan breakfast. Selalu nyerr tak. At skola mmg klua balek segala bagai yg aku makan lah. HAHA,
coz aku tak biase makan pagy :) . At skola mmg happy gile , gelak2 , lepak2 , gedik2 , gile2 nan membe.
That's y aku suke skola HAHA . Lgipon law dok rumah ape dapat , baek gy skola . Kan kan kan ?
Hari nih aku ad PJ *Pendidikan Jasmani , tp aku tak pakai pun baju nyerr . So , dudok sorg tgk "akak"
form 5 maen . Kelakaaaa ! Then cikgu mnx tolong ktorg pergy kelas 5F cari "budak . Mule2 patah
balik , tny cikgu 5F kat mane HAHA . Then da sampai bole2 pulak lupe name yg cikgu cakap td .
HAHA segan wey ! The blablablablaaaa , balek ! Tggu peny at lua skola . Then gerak balek uma .
Sampai uma , online SEKEJUP . Then mandi ape bagai , call penny , call eija , call zareth , call lelaaa
mmg habes la credit aku rm3 HAHA . Tggu lelaa n zareth lame gile , aku penny n eija gerak duluuu .
Da sampai dalam 2;45 , dorg pulak tak sampai lgy . Wayang start 2;50 . Sementara tggu , pegy teman
Eija beli purse . Mmg bengang gile time lelaa cakap "Wey, mak aku tak kc kua doe . Bapak ah !
Tiket da beli kot . Tp naseb baek dea datang jugak . Masuk wayang lelaa dudok tempat laen dgn daos dea
uh . Sepatotnyerr dea dok sebela ktorg . Nak beromen a tuhh , Grrrr . HAHA .
Da laa ktorg macam puki tggu dea lame gile , da sampai bukan nak cakap Sorry ape bagai , slumber
buret dea je masok mcmtuh nan Daos . Ktorg nih macam babi a pulak nak ikut dea dari belakang!!
Abes wayang dea maen blah je nan Daos . Naseb baek aku ad eija , penny n zarith . Serious aku
bengang nan kao , Nurlaela Fitrityani ! Aku pon lepak je la nan eija ape sume uh . Sedangkan lelaa
yg ajak aku tgk wayang , da datang buad perangai pundek kau uh ! Then terserempak nan dea , tah
pape gy nyorok belakang Daos . Kau nih da knp lelaaaaa ??!!! Sory a , aku mmg sayangg kau , tp
sikap kau arinih buad aku MENYAMPAH ! Daos tuh penting sangat kan ? Dah blah ngn daos uh !
Kali nih da masok kali kebrape dah kau buad cmnih , naseb baek aku bwk membe . Duluu time kau
lepak nan daos , kau bia aku jalan sorg at belakang . Kau bukan maen peluk2 ape bagai . Aku taknak
pegy kao merajuk . Nih aku SUMPAH , aku tak kan ikut kao lgy if kau nak pergy date . Serious nih aku
SUMPAHH dengan name Tuhan . Hari nih kau mmg buad darah aku naik tahap maksimun .


Sedikit gambar ;















Then, bole2 pulak mak lelaa sound baby aku *Zarith ;
" Cakap kat AYU , lepas nih bia dea tanggung hidup lelaaa . Makcik serah kan dea kat korg .
Lgypon dea lebih pilih korg dpd makcik !
Eija pulak dapat msg ;
"Salam , eija . lelaa dah memilih kalian dpd makcik mama die. Jd makcik harap korg boleh terima lelaa
mulia sekarang. Acik serahkan lelaa pada kalian. Acik taknak tgk muke dea lgy. Kalian yg ajak die, jd
kalian kene tanggung dea mulai sekarang.
OII , APE NIH HAAAA ??!!! Apesal mcm babii nak sebut2 name aku ? Bodoh , kau pk aku jahat sgt ke ?
Setiap kali lelaa balek lambat or ape ape hal , mesti call aku then kau maen tudoh akuu ?!?
Dherrrr ! Aku tak sejahat tuh laa . Aku still ade pale hotak lgy nak memikir mane baek mane burok .
Ye , aku tahu kau syg kan lelaaa , sume mak sayang kan anak . Kecuali "mak Babii" je la yg da pandai
buad , tak pandai jage , tuh BODOH name nyerr . Sayangg pon , setiap remaja inginkan KEBEBASAN.
Mane ade remaja yg nak d'kong2 sepenuh nyerr ! Mcmnane la lelaa nak baek , lgy kau buad mcmtuh
lgy lah dea protes ! Then bile lelaa buad hal , kawan2 dea yg kau nak tudoh . APE NIH ??????????
Aku ? Mak aku pon marah kalo lepak , tp sekurang2 nyer mak aku kc la jugak kua lepak nan membe
even SEMINGGU SEKALI . Nih anak kau nak pegy Mcd pon kau da mcm ape *sory la aku kuang ajar .
Eeeeee , nta a . Sumpah arinih aku mmg bengang gileeeeee . Eeee , jgn harap a aku nak ajak kau lepak
slagy mak kau mcmtuh . Bek aku dok uma , onlineeeeeeeeeeeeeeeeeee . Shopping pon pegy gn family .
Tkde la ade orang nak MENFITNAH macam macam . Erghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!
Sorry a law kau rase aku kuang ajar , serious aku bengang . Lepas nih law lelaaaa balek lambat ,
or buad hal , kau carik DAOS ! Coz dorg selalu lepak BERDUA . Call aku , eeee mmg a .
*Lelaaa , aku still sayang kau as BFF aku . Tp harinih mmg buad aku panas hati , OKay ? So aku lepas kan
ape yg aku raseeeeeee . Laen kali dengar cakap mak kau tuh !!!! Dan aku mmg taknak lepak nan
kau law mak kau tak izinkan , MUKTAMAD