08 May 2011

Aku taknak ade org sebut pasal niy lagi!

Lepas nih, sapee ungkit lagy pasal jantan asshole tu, aku bg makan penampar, boleh? :-)

And and, aku tetap aku benci die mcmane pon #Ade sape2 nak marah ke xD ? Cehh, korg backup la die. Kesian kan dekat die? Kesian sgt kan? Okay, pergi lah. Aku yg jahat buat cerita mcm2 pasal jantan baik tanpa dosa, suci & murni tuh. Korg taktahu papee kan. So, okay. Pk lah, pk lahh aku jee yg jahat. Seronok kan lepak dgn budak HOT mcmtuh #Hot ke? Haha. Okay, stop ayu! Jangan masok campur lagy. Nak jadi apee lepas ni, jadi lah ye. Dah malas nak amik port. Exam pon nak dekat, better aku study. Lagy bagus kan kan? Okay, aku sayang Eija , Zarith, korg still adee nan aku kan. And and, cume dorg yg tahu pasal semua nyee :-) So, tak payah nak bwk kesimpulan sendiri. Tanye aku depan2 okay sayang2 semuee xD

NIE LAST ENTRY AKU PASAL BENDE2 NIY, LEPAS NIY AKU MULEKAN HIDUP YG BARU. BUAT MCM AKU TAK PENA KENAL SAPE JANTAN ASSHOLE TU :-)

And, aku nak p study. Fb, blog semua aku lupee kan dulu. Lepas exam aku nak p kejeeee. Hihi, thnx mak kc org kejeee. Ilappchuuu. Muahh siket :-*

Ouh ye, skunk niy aku tga belajar jadi org yg takdee perasaan. Aku nak buang perasaan aku dlm lombong. Okay? XD so, lepas niy ape pon yg terjadi. Aku buat muke bajet cool aku, dh betul2 taknak amik tahu. Aku dgn dunia aku, korg dgn dunia korg. Deal kan? :-) cHuKeWw nYerR iTeWw.