06 May 2011

Entry berlagak :-)

#Tak sukee takyah bacee, aku tak pakseee :-)

Okay, harinih aku tak pegi skola ganti. Sebab? Malas lah kan. Tapi pagi tadi, aku bgn awal. Pukul 6 kot. Mak la niy kacau line, hihi. Cz Mak, Adek n Akak aku nak p umah Pak Ngah aku kat Seremban. Tp aku tak ikut, dok uma jagee tok. Cehh, jagee ke! xD Pagi tu terus layan movie. CUN then Hikayat Merong Mahawangsa. Lepastu aku pegi cuci lantai luar, kc mop bg bersih, suci dan murni. Then basuh moto. Lepastuh aku pegi sental baju skola, cz myra la niy bg kene pen at baju skola aku. Gentle tgn aku sakit, sental kuat gilee. Haha, nasib baek hilang. #biar muke tak lawaa, asalkan bukan pengotor. Pastu kan kan, aku basuh kasut pulak. Then aku pegi lap2 segala perabot yg adee. Baru pergy mandi. Lepas mandi, tgk tv jup. Pastu nenek aku soh p kedai cari brg. Tp brg tu tkdeee, so aku beli aiskrim Cornetto Royale Blackforest. Da mengidam gilee da niy, haha. Fav kot :-) Lepastuh masuk bilik, update blog dan layan lagu TAK SELAMANYA SELINGKUH ITU INDAH. 1st aku dga lagu niy mase aku pegy Indonesia arituh. Then terus jatuh cinta dekat lagu niy. Hihi