07 May 2011

Hihi :-)

#Abang Naz mawaa iteww la post blog masamtu. Hihi :-) Iteww tatot la bilee iyee mara, iteww rase mcm na nanes jurr.

Naz, meh sini iteww na jujur k.
Selama niy kau ckp apee? Tolong back-up kau dekat mama Lelaa, yg kau tak salah kan? Okay, aku ikot jugak korg pegy umaa Lelaa kan! Then then, kau suroh apee? Aku cakap at mama Lelaa, niy bukan salaa kau ye. Okay, aku dh ckp. Then, kau dh janji apee? Taknak jumpee Lelaa lah KONON, puihhh. Tapi, jumpe jugak, kan kan? Ok, aku terima lagy. Then terbacee msg yg kau send at mama Lelaa, pasal saman tuh. Apee? Bukan salaa kau? Salah Lelaa? Uihh :-) mcm Comel je kau ckp salah Lelaa. Eh tapi, tapi, kalau kau tak ikut ckp Lelaa, ade kene saman? So, salah sapee ye yunk? Haha! Aku sukee lah bile tgk kau ckp 'Kau Aku' dgn mak Lelaa, mmg contoh menantu yg terbaik lah kau niy. Aku sukeee xD HAHA, tapi aku pelik. Lelaa tak mara kan org kuang ajar nan mama die, mmg stok Hati Batu ah kwn aku sorg tu. Ceh, konon bengang lah kan kau kuang ajar nan mama die, tp still sygs ape bagai. Patut lah mak die call aku kebih 10minit ckp, s'mata2 nak ckp JGN BG LELA JUMPE DGN BDK NAZRIN TUH! Tp Lelaa suroh aku ckp at mama die yg korg dh tak contact lagy. Aku ikut. Sebab? Kau janji nan berubah kan? Tapi lamee nye aku tgu. Berjanggut lah kan. Tp takdee pape perubahan. Lelaa still same, kau pon! Ceh, konon janji nak ubah Lelaa. Janji taik ye syg? Haha. Dh, aku tak percayee kau dh. Brapee kali dah kau janji? Cubee kire? Then sume salah member die la bilee KAU NAIK MOTO BERDUA! Ade ke member die kate 'Okay Lelaa, pegi merayap dgn Naz skrg. Lupekan mak kau kejup'. Adee ke member die cmtuh? Kalau adee, meh bwk sini. Dh la Naz, cukup a dgn janji palsu kau tuh. Aku penat! Apee mama Lelaa, nak buad at kau lepas ni, lantak die. Aku malas nak amik tawu And backup kau lgy. Kau penipuuu!