05 May 2011

Imishchuuu.

Rindu doe kat baby aku sorg tu. Zarith Syuhada.

Wey, aku menyesal doe tak tuka class mase arituh. Aku nak kelas samee dgn kau. Time kite satu kelas, kau tak penaa tgl aku sesorg dlm kelas kan mcm yg Die buad at aku. Kau tak pena pinggirkan aku even kau tga ckp dgn org laen. Wey,rindu doe tahun lepas, satu kls nan kau mmg best je kan. Aku sygs gilee babi doe kat kau. Sayangg gile! Kau bestfriend terbaik yg aku penah ade. Yg selalu ade nan aku time senang, time susah. Kau tak pena pinggirkan aku sesorg mcm tunggul kan. Rindu doe kat kau. Kau tkdee tiga hari, aku rase dh mcm tiga tahun doe. Rindu aku kat kau tak bole nak d'tafsirkan. Kau mara kan org pggl kau Baby, sbb aku je bole pggl kau cmtuh. Kite skandal kan? Haha. Zarith, sumpah aku sayang kau gile babi. Kau kawan terbaik yg aku pena adee selain Eija. Aku sygs doe kat korg. Lelaa? Aku sygs, tp tak mcm dulu dh. Dulu die keutamaan aku. Tp skrg die ngn yg lain aku anggp same. Lepas ape yg die dh buad kat aku, aku tak bolee terima. Lgpun naz lebih penting untk die. Hlg aku apee la sgt kan. Die pun da ade bestfriend baru yg bole kua melepak dgn die nanti. Aku terima je okay. Hihi zarith thnx taw kau still ade nan aku. Ilappchuu so munchie :-)

#aku bukanlah lesbian. cume aku terlalu sayangg mereka mcmane aku sygs family aku.