01 May 2011

Life ?

Assalamualaikum.

Aku da cakap, jgn ponteng. Jangan date ngn naz smpi maghrib. Tak paya nak kua sangat hari jumaat tu. Jangan lawan ckp mak kau. Tp kau degil wey :'( Kau taknak dgr ckp aku pon.

#ayu mgkin tak dpt jumpe lela lgy. acik dh tkde cara lain. acik nak anta die ke **** biar die belaja agama. biar die tau mane dosa & pahala. acik mnx maaf#


Perasaan aku? Aku keliru. Aku sedih sbb aku hlg kawan aku. Aku gembira sbb insyaallah mgkin die akan berubah menjadi lebih baik. Marah sbb die tak pena nak ade nan aku time aku perlukan die. Kecewa sbb die tak pena na serik melakukan kesalahan. Perasaan yg bercampur-baur. Aku syg die, sbb mmg ktorg selalu bersama. Tp aku benci die, sbb die takde mase aku tgh susah. Aku nak menangis. Aku nak menjerit. Aku nak tumbok dinding. Aku nak...... Aku tak tahu! Aku tak tahu ape sbnrnye perasaan aku. Aku patot bia mak die anta die nun jauh disane? Atau aku perlu pujuk mak die supaya die stay kat sini. Tp aku perlu pk masa depan die. Aku tahu die takkan berubah kalau die masih kat sini. Die degil. Aku kenal perangai die. Die nak kan KEBEBASAN! Tp kebebasan tu akan rosakkan masa depan die nanti.

My dear, Nurlaela Fitriyani. Berubah la. Kesian mak kau. Aku tahu kau sbnrnye bdk baik, aku kenal kau. Tp kau nak tunjuk kat org, kau taknak org lebih dari kau. Aku kenal kau, aku tahu sgt perangai kau. Kite da mcm Belangkas! 24jam bersame kan. Aku tahu sgt perangai kau. Tp aku nak lelaa yg dulu. Lelaa yg syg family die. Sygs kawan2 die. Bkn lelaa yg skrg. Mungkin keputusan mak kau betul. Nak ubah kau jd manusia yg berguna balik. Walaupun aku sedih, aku kene terima.

Lelaa, walau ape pun. Aku tak pena lupe kan kau dari saat kite mule rapat sampai sekarang. Kite tak pena pisah kan sebelum ni? Gado pon sekejap je kan. Tp skunk, mgkin kau akan tggl kan aku, tggl kan ktorg semua untk mase yg lame. Aku harap mak kau tuka fikiran. Aku sunyi takdee kao :'(