16 May 2011

Na kate entri berlagak, tak jugak laa xD

Buad sahabat yg disayangi Nur Azurin Idayu Safae,
kjncjsbcdjbdnTujuan aku menulis surat ini kepadamu adalah untuk mengucapkan Selamat Hari Jadi yg ke 16. Semoga friendship ini akan berterusan hingga ke akhir hayat, Amin. Mungkin aku tiada duit nak beli kan hadiah untuk kau #okay, gelak sekarang Tapi aku harap kasih sayang ini akan menjadi hadiah bernilai buad mu kelak.
cjhncjxbxj bDi samping itu juga, aku ingin menyusun sepuluh jari tangan, dan sepuluh jari kaki memohon kemaafan di atas segala silap salah ku yg selama ini mungkin menyakitkan hati kamu secara sengaja atau tidak disengajakan #tapi kebanyakan nye Sengaja HAHA. Oleh itu, dihari mulia mu ini, kau maafkan lah segala salah laku daku.
ayumandozInsyaallah selepas ini, aku akan menjadi kawan terbaik untuk dikau. Terima kasih telah menjadi kawan yg memahami untuk aku setelah sekian lame nye kita berkawan. Dari dikau masih berhingus meleleh lagi.
ayumandozAkhir kata, semoga Allah memanjangkan umur mu, dan memaafkan segala kesalahan mu yg aku tahu tersangat banyak itu #ehehe, gurau, jangan maraa. Aku sayang kau, sayang.


#Okay, sila sediakan baldi untuk muntah sekarang xD


Okay Zurin, kau patot berbangga sebab aku tepek gambar kau dekat blog buruk aku ni. Bangga tak? Tak? Tampar nak? HAHA, Sorry lah kalo selamee nih aku tak pedulikan kau atau apeee. Tp aku tetap sayang kau sampai bileee2 Hihi. Dah brapee lame kite kawan kan! Ingat tak? Cakap Ingat sebelum aku sekeh kepala kau :-)


Seterusnyaaaaaaaa ;


Yeah, now nak mintak maaf gileee dekat budak sorg niy kalo kau rasee aku lupee kan kau or wtv. Gentle, wa tak penaaa lupe lu derr. Mane bole lupeee! Lu kawan wa dari skola rendah lgy beb. Tp mentang2 da masuk Usj23, lu batak sama wa huh? hehehe, takdeee la. Gurau je. Aeen, jangan touching ngn aku lgy doee. Aeen yg aku kenal selame niy mane pandai touchin2 niy, dieee rawk gileee. And tak habis2 dengan rawk diee tuh HAHA.
Aku janji nan kau, kalo aku kejeee then dapat gaji. Aku belanjee kau, zurin n Zarith gula2 mentos. Sumpah ni! Tak tipuuu. HAHA. Takdeee la, nanti Insyaallah kalo aku ad duit lebih sikit kite lepak Pavi sume mcm dulu. Ok tak? Ok tak? Tp si budak Zurin Ngokngek tu aku taktau la die bolee follow ke tak. Kan Zurin? Cume satu jeee aku nak bgtau kau




Aku tak kan pernah bolee lupe kngan kite mase SKPP dulu. Aku, Ain, Zurin, Farahtul n Eijaa. Aku bawak sampai mati kenangan niy. Tanpa korg, aku tak kenal apee itu erti SAHABAT. Thnx untuk semuanyaaaa. Aku sygs korg :')



Okay, kau boleh senyum kambing sekarang sebab aku tepek gambar kau jugak xD Thnx weh korg, buad hari2 aku bermakna sampai sekarang. Seriously, aku sayang korg sangat. Muah pp kanan kiri siket, Muahhhh :-*