13 May 2011

Sejarah :')

Assalamualaikum.

Dulu aku benci gilee kat die, sbb die aku gadoh ngn Eija. Sebab aku tak sukeee Eija kawan dgn die. Tp da brapee lame tuh, aku baik dgn Eija. Satu hari tuh aku n Eija nak p lepak IOI. Yeah, boring kan lepak berduee je. So Eija pon call die niy ajak lepak samee. Aku pon mcm 'erk,okay' Then die pon datang bwk adik die. So, start situ mula lah rapat sikit. Then dekat skola, aku saje la tegur die dulu 'lelaa, eija betul ke tak nak lepak Mid?' then die cakap 'nta die, nanti kite tny a'. Then lepastuh ktorg ponteng skola, aku , eija dan die. Pegi lepak Mid. Time tuh da mula gelak2 ape sumee. Then die ajak aku ponteng skola lgy. Tp berduee je la. Aku kan tak biase lgy ngn die time tuh. So, mase tuh die ajak bf die, Erol. Tp aku malas nak kacau dorg. Tp die ajak jugak aku lepak sameeee. Then ktorg p IOI. Time tuh masok jusco then snap pic dekat fitting room. Tuh 1st gambar ktorg berdue. Then selalu gileee ah ktorg ponteng skola berduee, eija tak ikot. Start tuk ktorg jadi rapat then terus jadi BFF :-)

Bole dikate kan ktorg akan bersamee tiap hari. Rehat samee, time balik skolaa pon die selalu balik uma aku lepak. Then nanti aku akan hantar die kat bustop. Ade time tu, fone die hilang. Die takot nak balik nanti mak die maraa, so die lepak uma aku. Aku time tuh da ngntok, die sedap je dok bace komik. Aku pon sedap je membutee HAHA. Then banyak lagy laa. Yg pasti ktorg mmg selalu together. Nak jumpeee balak mesti ajak aku. Tp dulu die okay, even die nga date die tak penaa abaikan aku. Aku happy sgt timee tuh, rase mcm dunia tuh kami due yg punyeee Haha. Then ktorg selalu gy IOI. Lepak sameee sume. Die org yg happy go lucky, aku sukee bile lepak samee. Mesti gelak sampai tak ingat dunie. Tp kalo lepak mesti bwk adik die, nanti mama die tak bg kua. Kan wey? Then ade satu hari tu ktorg lepak BB, due2 adik die, die bawak. Seronok laaaa, ktorg lepak sampai petang. Ktorg mmg have fun gileee mase tu.

Then mase bulan 12 tahun 2010. Ktorg nak p IOI, tgk muvie Aku Tak Bodoh. Then ade sorg lelaki nih ngorat die, daos namenye. Dalameee mcmtu lelaa couple ngn Daos. Then da start skolaaa, die date dgn Daos tuh at skola. esoknyee die cakap at aku :

Die ; Weh aku couple dgn Nazrin.
Aku ; Nazrin maneee?
Die ; Alaa, yg pengawas tu, kawan daos.
Aku ; Eeee, tak ingat. Nanti kau tunjuk at aku. Daos cmnee?
Die ; Couple jugak #sambil senyum kambing.

So, aku pon mcm 'lantak komee lah', then satu hari tuh die gado ngn Naz tu. Siap bg penyepak lgy kan? Siap tulis at meja 'I Hate You Nazrin' bagai. Then lame tuh aku dapat tahu dorg couple balik. Sejak tuh doeg da makin rapat. And sejak tuh die mula berubah



Ini die yg sekarang,


Aku dah tak kenal sapee die yg sekarang. Aku rindu sgt die yg dulu. Kalao korg nampak Lelaaa yg gambar pakai baju putih at atas tuh, tolong cakap at die, Aku Rindu Die. Tolong pulangkan diee yg dulu. Cakap kat die, Aku Taknak Lelaa yg Sekarang. Aku nak Lelaaa yg dulu. Aku rinduuuuuuu sangat lelaaaa yg dulu tuh. Die baik sangat, die penyayang. Aku sygs sangat dekat die. Aku harap aku bolee jumpe balik dgn Lelaaa yg dulu tuh :')



p/s ; Yes, aku ingat semuanyee dan bende niy semua betol. Korg jangan pk aku fitnah dorg or apee. Sumpah, ini sejarah aku dgn diee yg betol. Yes, aku masih ingat mcmanee ktorg kenal, mcamnee ktorg rapat dan mcamanee ktorg bole jd BFF. Aku ingat semua tuh, masih segar dalam kepale hotak aku!