27 July 2011

Aku jujur.

Assalamualaikum.

Hmm babe. Asal kau sukee buad aku sedih pasal kau? Kau dtg mnx maaf at aku masa dlm Bilik Jahitan. Kau dtg kiss aku mase time rehat. Tapi knp kau buad semua tuh mase kao dah na pergi? Sengaja? Buad aku ingat kau balik then kau pegy tggl kan aku. Mcmtuh? Aku tahuu kita tak mungkin akan jadi mcm dulu balik. Aku tahu, aku tahu semua tu. Tapi knp kau dtg kiss aku, kau ckp kau sayang aku then kau akan pergi? Kenapee huh? Sengaja na buad aku sedih lagy? Shit lah! Aku mane bole lupa kao sial. Dulu kita selalu spent time sesamee kot! Selalu sangat. Mane ad kau, mesti ade aku. Tp tu sebelum ad orang lain datang lah! Lelaa, besar mane pon kite pernah gaduh tapi aku mana boleh lupa kau. Kau dh pernah bhgia kan aku sebelum ni. Lepak dgn kau, gelak mcm org gila. Tp tu dulu. Aku tktau lah kalao aku dapat balik jadi mcm dulu. Hmm k aku mmg rindu kau. Rindu sangat. Kalao kau ad sebelah aku sekarang, aku akan peluk kau kuat2, aku akan ckp dkt kau yg AKU SAYANG SANGAT dekat kau. Sayang sangat. Hmm tapi....