14 July 2011

Eee sheram niyh! Lutut gua pon suda goyang.

Zarith!
Ade orang kata kita kutuk dia. Tak kan zarith?! Kita tak kutuk kan. Kita perli jah xD Dia kata kita bajet perfect weyyy zarith! Aduhh kita tak pernah cakap kita perfect. Sebab uztazah masa darjah 1 cakap takda sape perfect at dunia ni. Kita tak perfect, eh awak pon tak taw! Lepastu kan Zarith, dia suruh kita f2f dgn dia. Zarith, aku taknak weyyy! Aku takut taw. Takut sangat. Sebab nanti dia suroh kawan dia tarik tudung aku n cakar muka. Aku takut sangat. Aku rasa mcm nak sorok bawah katil then tknak klua rumah. Sebab takut sangat xD

Haa pastuh kan, dia suroh kita pesan dekat BESTFRIEND baru kita. Jangan nak tiru dia sangat lah! Awak, awak jgn lah marah dia tiru awak. Awak kan cantik, ape yg awak pakai semua menjadi kegilaan ramai. Lepastu kedai at Malaysia ni pulak 'ada 2 jah design cmtuh' . Awak patot bangga lah sebab ad org bajet konon dia tiru awak! Hihi kalao saya jadi awak, saya akan nyanyi lagu Bila Rasa Gembira bila tahu ada org tiru saya #lah konon. Hehehe, ha awak jangan ckp saya kutuk awak tau. Kita tak berani lah kutuk awak, kita takut sangat. Awak taiko. Saya 'respect' awak sangat. Hihi kbyeeee.