01 August 2011

Hi awak :>

Assalamualaikum :-)
12:09a,m Selasa 2ogos

Dah pukul 12 lebih tapi still tak bole tidur. Layan cerita Do Re Mi. Family aku lain semua dah tido. Kepala dah pening, tp tak bole tidur hmm. Tadi family aku semua pegi terawih tapi aku sorg tak pegi :-) Aku kua lepak dengan Lelaa, pegi uptown. Then pegi fully. Lepas tu da pukul 9 aku lepak bawah flat Lelaa. Tetibe Naz datang, ajak lepak. Haha cuak aku dia bawak pegi jauh-2 malam cmniy. 9;30pm aku balik, sebab ingatkan family dah abis solat terwih. Balik jah rumah, takde orang. Dudok sorang. Pastu nampak broadband Kak Emma, pinjam jap hehe. Hmm nenek aku takde, die pegi rumah Pak Ngah aku dekat Seremban. Sebelum ni aku tidur dgn nenek aku. Dah die takde, aku ajak adik tidur same.

Mak ; Kau nak takut ape? Hantu semua dah kene ikat.
Me ; Memey a. Tapi nanti org terbayang lah. Takut.

Mak tak kasi adik tidur dengan aku sebenarnya haha. Mak kata die susah nak tidur kalau adik takde. Tapi adik pon nak tidu dengan aku. So yeyeayy, aku ad teman tidur. Hihi sayang adik. Tak sabar lah nak tggu raya #padahal tak sampai seminggu puasa. t\Tak sabar doe nak balik kampung. Nak pakai baju raya baru. Hihi seronok sangat. Nak jumpa kawan-2 kat kampung. Kawan-2 rempit aku haha. Hmm aritu aku pegi Subang Parade dengan family aku semua nak shopping baju raya. Tapi adik jah yg dapat. Baju kat sane semua seksi-2 :-/ So tak jadi beli. Nanti aku nak p shopping baju raya dengan Eija Zarith Lelaa semua. Hihi tak sabar. K nak tidur. Seriously, aku macam malas nak p sekolah esok.