09 October 2011

Family Outing :-)

Assalamualaikum.

Eh korang ade tengok bulan malam ni? Hmm macam laen sikit :-/ Nd aku baca at satu web ni, dea cakap tu tanda dunia da semakin uzur. Takut lah :-( Aku harap kalao aku mati nanti, aku nak mati sebagai seorang Islam yang betul2 Islam, bukan Islam pada nama jew. Hmm :'( Amalan aku mana cukup lagi ni. Eh korang, kalao aku ade buat salah, aku minta maaf taw. Mintak halal lah eh? Haa kalao korang nak tahu baca ni ----> KLIK!

Alamak, nape cakap pasal mati pulak. K dah lupa kan. Ouh ye, tadi aku kua nan family aku semua. Pegi Alam Sentral. Mak nak pegi cari aksesori vantage dea.





Lepastuh kitorang pegi makan at food court atas. Sumpah wey, makanan dea eeee yuks. Aku order bihun sup, tapi kuah dea rasa macam maggi ayam. HAHA lepastuh aku order ice blended tiramisu. Tapi tak rasa macam tiramisu, rasa kopi. Yelaa aku tahu lah tiramisu tuh adek beradik kopi, tapi yang ni laen, dea rase sebijik macam kopi. Abah akak aku semua makan tak habis, sebab tak sedap haha.

Lepas dah makan, ingat nak balik lah kan. Pegi cari lif, then tetibe termasuk tempat bowling. Lepastuh akak ajak main, so main lah. Tapi aku tak main pon. Abah akak nd mak jew lah yang main pon.




Alaaaaa gambar rosak :'(

Haaa bowling malam ni abah yang menang.
Mak num dua.
Akak last sekali hahaha xD

K then, kitorang pegi The Store beli barang sikit ahh. Pastuh kan kan aku ade jumpa satu pashmina ni, cantik. Tapi mahal gila. Kat Puchong baru sepuluh hinggit kot haha.So tak jadi beli ah. HAHA xD


* gamba pakai camera fone jew. So low quality sikit. Aku bawak camera, bole pulak habis bateri haha. Lupa nak cas.