24 November 2011

crazyyyy

Assalamualaikum, peace V

Hi. Hari ni kan kan kan kite klua lepak dengan kawan kite. Bestfriend kite. Hihi ;) Ite sheronok cangat ah lepak nan diorang, ihikk. (wempitzzz sangat).

Thanks Zarith, belanja Mcd ;)

Da lameeeeeee gila kot aku tak pakai tudung bawal. So hari ney macam gedik sikit lah nak try pakai. First okay, but lameee2 dah macam apee dah. Serabai, haha. Takmao pakai dah lepas ney T-T


#First aku gerak dengan Penny jew dulu. Lepak berdua jew. Sedih taw, boring kot. Then setengah jam kemudian baru Lelaa nd Zarith datang. K baru happening mcmney. Ihikkk ;D

Then makan, menggila, menggila nd menggila. Aku rasa satu Mcd to suara kitorang jew kot yang over, haha. Mmg selalu mcmto. Malu? Sikit lah. Tapi sangat best ade kawan cool gilaaaa macam diorang. Sebab tu aku sayang sangat at diorang. Ihikk, sweet tak aku wey? HAHA.

Lepastu kitorang naek bus pegi OTK. Zarith nak cari slipper fipper. Tapi dea cakap colour tak smart pulak. Aishh. Sabor jew laaaa~ Then kitorang pegi lepak dekat Taman depan OTK tu sampai pukul 3lebih.

#I love you, much


Then aku pegi beli gitar at adek aku. Aku beli gitar, dea pon nak jugak. Haishhh, haha.


Tapi kekadang aku rasa gitar adek aku yang kecik tu lagi sedap pulak bunyi dea. Nak tukar lah mcmney? Hahahaha ;p K mengada. Eh tapi betul, seriously ;)

Then malam tu aku kemas meja belajar yang tak macam meja dah tu. Nak buang sume buku form4. Bukan semua lah. Simpan jugak, nanty nak study untuk SPM. SPM? Ohemmjayy. Gila lah tahun depan aku form5. Macam tak percaya. Tak percaya aku, Lelaa Eija Penny Zarith semua nak form 5 dah dengan perangai yang mcmney? Hahahaha tak patot.

K back to topic, meja tu dah banyak gilaaa harta atas dea. Dalam laci tak payah cakap lah! Haha.


Ini memang memalukan. Hahaha semak ;/ Dengan baju Lelaa yang dah 2 plastic tu. Dah jadi pekasam at rumah aku, baju dea. Haishhh. Nd acc aku belum anta buku text. Whathehacksss man! Arghhhh takpe lah, nanty aku ajak Lelaa pegy. Sebab buku dea pon tak hanta lagy, jadi pekasam at rumah aku *again. Berapa banyak tah barang dea at rumah aku, haha. Lepas kemas baru perasan.


Kemas pny kemas, terjumpa pulak shawl yang Zarith hadiahkan untuk aku masa dea balik Kedah arituh. hehe sorry Zarith, terlalai. Eh tapi aku tak letak merata, aku letak dalam laci meja belajar tu, maybe sebab terlalu banyak 'harta', sebab tu tak perasan shawl yang kao beli kan tu. Hehe. Peace (V)


Yeayyy! Im done ;) Haaaa mcmney baru lah 'bilik perempuan'. Ihikkkk. So lepas ney aku tak susah cari barang lagy kan kan kan? Satu beg sampah PENUH kot, gilaaaaaaaaa lah. Pny teruk semak dea, haha.

K lepastuh aku ajak akak nd adik teman pegi tangkap gamba passport. 'Orang lesen' tu suruh bawak sabtu ney. Errrr ;/ Cuak sikit nak pegy ujian lesen tu, harap2 tak gagal. Kalao gagal, kene bayar rm50 ouh. Kesian lah mak aku, habis duit dea. Huhu.

Memang kelakar gamba passport aku. Dah laaa kene tegak macam tiang letrik. Eiyuwww. Tak bole kew kalao gamba passport buat peace kew. Baru smart gamba at lesen aku nanty. Haha melampau. Okay lah bubyeeeeee ;) Peace bebeyh.

Yeay, aku dah dapat chord lagu Overboard. Cuma belum betol2 cekap lagy. Nd aku tak reti lagy main gitar sambil nyanyi. So someone help me pleaseee? Ihikkkk.