07 February 2012

err?

Assalamualaikum.

Hari ni kitorang satu family pergi uma Mak Lang aku at Bukit Antarabangsa. Sebab atok & nenek aku nak balik Kedah dah malam ni. So saje pergi makan makan. 

Mak Lang aku masak banyak gilaaaaaaaaaaa. Nd sedap. 

Then dah masuk maghrib, naik atas nak sembahyang kan. So aku masuk lah bilik adek sedara aku. Haha tak bole blah bila ;


Haha okay kreatif sangat ney ;D Err btw hari ni aku ponteng tuisyen. Hari ni tuisyen math. Malas doe aku, sebab nak tengok Vanila Coklat. Tapi sebab balik uma Mak lang to singgah hospital jumpa akak aku jup, so 9;30pm baru sampai uma, arghhh :'(

Lepasto pukul 10 baru perasan homework BM dengan Math aku belum siap. Banyak gila k. Adeh


Ni lah akibat bila buat keje last minute. Kelam kabut. Nasib baik sempat siap, kalao tak... habislah~