24 February 2012

Seminggu

Assalamualaikum

Okay, Isnin. Isnin aku tak pegy skola sebab pening kepala tido lambat sebab onlineeeee haha. Adik aku pon sebok nak ponteng gak. Nasib mak abah tak marah, fuhh~

Selasa, Yeah selasa aku lepak Sunway dengan Lelaa. Saje jalan jalan cari pasai, boring gila tak tau nak buat apa kot ahaks.



Err rabu, tak sekolah lagy ;) Hehe then ari ni ade latihan roadrun. Sofee Azra Diana Tasha semua jadi QM, diorang jaga port dekat dengan rumah aku. So ajak Lelaa gerak gy dengan dorang. Pagi to latihan untuk budak sesi petang, form 1 & form 2. Kitorang lepak jew ah tangkap gamba, then da habes to balik umah.

Petang to latihan roadrun untuk budak sesi pagi, form 3 , form 4 nd form 5. Kitorang lepak agy. Menggila. Cikgu pulak sporting habes, mmg syiokk ah lepak. Lepasto dalam pukul 5 kitorang gerak Mcd. Lepak Mcd pulak. pasto masa at uma, cikgu call abah aku tanya nape tak pegi skola apa sume. Hahaha nasib abah nd mak tak mengamuk. Watlek ;)


;


Khamis & Jumaat aku gy sekolah ah. Cikgu dah tefon abah kan semalam huahuahuaa. Taktau nape malas sangat doe. Wake up ah! Nak SPM kot. Last year agy pon en. Adeh, k watlek lagy bape bulan SPM lepasto abeh skola nak tido sampai tengahari, yeahh yeahh hahaha.