05 March 2012

Pahlawan

Assalamualaikum.

#Aku dah malas nak menulis, tapi nak update jugak. Acanooo tu? ;P

Sabtu? Hmm yeah sabtu skola kitorang ada Roadrun. Aku tak masuk pon, tapi tetap kena bangun awal pagi sebab Azra Sofee Tasha sume datang uma tumpang letak moto. Oleh sebab tempat roadrun to dekat gila dengan rumah aku, sebab to ah. Err apa yang aku cuba sampai kan? K takpe lah. Lepastu bebudak dah habes roadrun sume Sofee Tasha Azra sume datang uma aku, amek moto then aku pon follow ah dorang g sekolah.l Pakai baju oren, bajet QuaterMaster, padahal... Hahaks! 

K fineee, uma hijau last T_T, tetapi disebabkan tenaga aku tak terusik pon sebab tak kena lari pusing keliling Puchong Perdan so aku takde ah kecewa kalau hijau last hewhew. Takpee ah, tapi aku tetap support uma Hijau k. Go go go Pahlawan, ahaks ;)

Lepas habis pegy lepak Mcd dengan Sofee Azra Tasha Lelaa Penny Iman, lepak ah makan makan. Blablablaaaa. Then gy anta Iman balik uma. Lepasto dalam pukul 4 kot g lepak Puchong Intan dengan Tasha Azra Sofee. Lepasto kan kan, Tasha support duit minyak, full kot minyak aku dea isi kan hahahaha thanks Tashaaaaaa ;)


Haa ouh ye, jumaat malam tu kan aku tuisyen en, then hujan. Konon nak tggu hujan rteda dulu ah baru balik, tapi dah 10;30pm pon tak reda gak, redah jew ah hujan. Then esok to terus selsema nd batuk sumee. Sebenarnya en aku ni suaa gila nak demam. Dalam setahun 2 or 3 kali jew kot, sebab tu susa nak ponteng skola haha. Tapi jumaat to kena hujan terus demam? Err okay redha ah. Bole ponteng skolaaa. Haha

Haa then ahad aku gy Putrajaya. Tak plan pon sebenarnya, mula mula just nak pergy amek mak at tempat keje dea. So aku pakai tshirt bowling skola dengan tudung bawal jew ah, alaaa selekeh jew ah kan, simple. Then abah kata nak g Putrajaya terus sebab Paklang aku ada ekspo buku Islam at sana, dah laaa oang ramai gila huhu. Alaa tapi watlek jew ah ;P

Aku dapat novel ni, oleh kerana Paklang aku tauke buku so dapat diskaun ah. Dua novel tu RM15. Okay lah kan. Kalao at Popular, satu RM16.90.

Pastu Paklang aku bagi majalah Ujang free, majalah favourite aku masa zaman muda muda, zaman skola rendah dulu. Dulu tiap bulan aku mesti beli majalah Ujang. Kalao kumpul balik, satu almari ah. Tapi dah takdee, dah jual, dapat duit haha. Then dapat CD free jugak, "Langkah Langkah Merawat hati Wanita", haha memang tak ah aku nak tengok CD ceramah mcmney hewhew.

Hmm hari ni aku tak sekolah ah, demam. Yeyeay DEMAM! Seronok gilaaaa, hahahaha.