10 April 2012

Gumbira

Assalamualaikum.

(Blog aku dah baru wey ;p )

Fuh seronok dapat online. Sebab selalu nya Sabtu Ahad je aku bole ngadap intenet ni. Hmm sebab esok public holiday kan. Then khamis pon aku dapat cuti agy, sebab nak kena pergi Perfect. 

Hari ni pon aku bukan nya pegi sekolah. Sebab pagi tadi hujan. Yelaa sebelum ni ada moto bole lah redah. Sekarang, pegi jalan kaki jew :'( Sebab krisis 'rumahtangga' sikit hahaha. Takpe, tgu sikit hari lagy. Dapat lah tu. 

Tak faham eh? Hehehe okay lah lupa kan. 

Haaa Isnin, semalam lah kan. Balik sekolah tu aku gerak IOI jup dengan Lelaa sebab dea nak cari kertas lukisan A3. Sebab kitorang sume kan dah start buat kerja kursus Seni. Oleh disebab kan Lelaa "budak baru" so dea tak buat apa pon lagi lah. Shiann~ Hihi

Hmm aku ingat sebelum balik nak beli donut at J'Co

pastu masa at Popular aku ushaaa CD, ahhhh rambang mata gila doe. Bapak banyak CD best. Harga dia pon mmg bole buat orang gila. Semua nak 50 ke atas. Lepas tu kan kan kan aku jumpa CD SUPER JUNIOR doeeee, piewiittt. Niat nak beli tu mmg tinggi gila ah. Pastu Lelaa pulak macam "Jangan, nanty mak kao marah". Yelaaa mahal kot :'( Pastu lelaa tarik2 aku suruh blah. Tahu tak sedih gila :'(

Pastu dekat sebelah Kenny Rogers tu kan ade kedai CD kan kan? Aku ajak Lelaa singgah jup. Tapi dia taknak ouh, dia tahu kot aku kalau dah jumpa CD macam mana aku punya perangai hahahaha. Sayang mak Lelaa saya ihihihi. Tapi akhirnya pegi jugak ah sebab aku ajak jugak. Then kao tahu tak betapa terkejut gila aku bila CD yang aku jumpa dekat Popular tadi, yang mahal gila tu, tapi kat kedai tu ade offer so dapat RM20. Tanpa fikir panjang aku amek jew. Lelaa pon bagi hahaha. 




Tak jadi beli J'Co, sebab dah habis beli CD ni hahaha. Nasib mak aku tak marah. Nd nasib jugak aku tak beli masa at Popular tu, kalau tak terbang duit. 2 kali ganda mahal seyh harga dia. Hihi balik tu senyum sampai ke telinga ah. Balik rumah terus layan hahahaha.