06 June 2012

BIGBANG stuff.

Assalamualaikum.

Hmm nafsu membeli aku sekarang membuak-buak gilaaa, dengan halangan nak SPM lagi! Arghh kenapa lah BIGBANG  mesti dtg tahun ni. Tahun ni aku SPM! SPM doe, SPM. Haish semak lah SPM ni ;D

Aku nak beli ni ;

Setiap VIP's yang pegi concert BIGBANG mesti ada light stick ni. Aku tak kata lah wajib semuaaa ada. Tapi majoriti nya.... Hmm cuba ah search BIGBANG live, then mesti ramai gilaa ada benda ni. Aku nak jugak! :'( Nak bawak masa concert BIGBANG bulan 10 nanti, tapi tengok lah harga diaaaaaaaaa :'( Dah laa aku nak save duit untuk tiket, tiket confirm dalam RM400-RM600. Sebab dah plan  nak amek seat yang 1st or 2nd row punya kalao bole. Yelaa nak pegy tengok dorang, taknak tengok "semut" jew bak kata Joey.


Then teringin gilaa nak beli baju ni, bole pakai masa nak pegi Concert tu nanti kan kan ;D Nampak lah sikit semangat VIP's nya, tapi tapii ahhhh yang penting sekarang simpan duit untuk tiket dulu lah. Kalao tshirt, light stick semuaaa dah ada, tiket takdee apa pon tak guna kan.


Hmmmm jacket ni pon :'( Haishhh, jacket ni, jacket yang sama T.O.P pakai kot. Arghhhh :'( Kan bagus kalao tetiba aku bangun tidur then tengok ada RM2ribu at sebelah, perghhh sumpah seronok. Tapi tu berangan bole ah hahaha. Tapi barang-2 ni ada jual jugak masa concert tu nanti, tapi mesti lagy mahal kan. Dua benda ni je aku nak sekarang, TIKET and LIGHT STICK tu.

Aku plan dengan Lelaa nak keje haha. Tapi hari Khamis nd Jumaat tusyen doee. Eh ade sesape nak tawarkan keje kat aku tak? Pliss pliss, terdesak gila ni :D BIGBANG punya pasal takdee hal lah. Macam mak aku cakap "Kalao SPM, kao berusha macamane BIGBANG ni, mesti dapat straight A's" Hahaha nak buat cmne, orang kalao dah fanatik gilaaaa gilaaa gilaaaaa memey mcmni lah perangai. Ehh yekee? Yelaaa kot. Kebanyakan membe VIP's aku semuaaa "berpuasa", semuaaa stok nak save duit punya pasal haha.

Nak kena settle kan masalah kewangan secepat mungkin hahahaha!