08 May 2012

Hmmmmmmm

Assalamualaikum.

FRUST! :'(
Wey tadi exam BM aku tak buat doeeeee T_T

Aku pegi skola tadi macam biasa ah, then masa exam nak start, paper da dapat, tunggu nak jawab je. Tetibe kepala aku peninggggggggggggggggggggggggggggggggg (*G mesti panjang) gila. Sampai tulisan dekat kertas tu sume kabur gila je aku tengok. Lepastu mintak izin kat cikgu pegi tandas. Then da tak tahan gila, aku pegi pejabat, cakap blablablablaaaa sume minta izin nak balik.

Lepastu kepala da pening gila, nak bawak moto kunk elok2 pening terus arwah pulak, so aku suoh akak datang. Aku taktau ah dea datang jalan kaki ke apa, then dea datang skola pegi pejabat, sain buku kebenaran keluar semuaa pastu balik ahhhhhh. Hmm exam BM kot wey, BM doee, BM!!

Acc aku da demam since Sabtu arituh agy. Isnin aku mmg tak pegi, dapat MC. Patutnya selasa pon aku dapat MC, tapi dah exam aku pegi je ah. Tapi tak sangka pulak bole pening gila at sekola tadi ouh. 1st time kot hihi.  Malu saya ;p

*Ngadap laptop tak kabur pulak eh? Haa macamana tu cerita dia? Haha.

Tapi tapii, pening tak hilang agy ni. Kesian saya ;p HAHAHA




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA