20 November 2010

Dua Puluh Satu November :)

Hari nih aku bgn awal okay ! Around 8am , Haha awal la tuh dpd selalu .
Coz arinih mama ta keje , that's y kene bgn awal . Hahaha
Hary nih macam biase endon tige org tuh dtg renovate bilik air .
Td bangun2 je , pegy tgk tv . Then ;

mama ; Lese moto umo bape bole amek ?
me ; 16 da bole daa , np ?
mama ; nt kau gy amek lesen moto , law ad pape sng !
me ; Moto pon takde na amek lesen watper ?
mama ; Moto bole beli , mura je . Seribu lebey da dapat . Kereta yg mahal nyerr
me ; Bethol ny ? *Seronok ta terkate

Haha , kakak aku pon mama suroh gy amek lesen Kereta&&Moto . Kesian dea , artis
takde kereta , Hehe ( jgn mara kak, cool ! ) . Btw , Iloveyouu mama sygs .
Thnx coz da sporting gyle sekarang . Then , aku borak lgy dgn dea

me ; Ma , org bole ta pinda skola P.Permai ?
mama ; Bole ! Tp sape na buad urusan kat kao ? Ingt ma tawu pjabat pndaftaran
tuh kat mane !
me ; Ala , mnx tolong cik Maznah ?
mama ; Byk la kao , ckp ngn dea pon ta pena . Na mnx tolong at dea pulak ,
tuh la , laen kali peramah cket dgn jiran
me ; Abestuh bole ke ta ny ? *muke seposen
mama ; Ala , skola jela at skola lame tuh . Lgy 2 tahun je
me ; Sbb lgy 2 tahun la org na pinda . Nty da abes belaja , ta merasa na skola situh
mama ; Mengade kau ni !

Hahaha , tataww la bole ke ta pinda skola situh . Aku tanakk da pujok mama tok
pinda en aku at P.Utama , nty tetiap hari tgk muke 'dea' . lgy susa aku na lupe
kan dea kunk . Law ta dapat skola P.Permai , stay skola lame je la :")
Tp , takpe coz eija lelaa pon ta jd na pinda mcm makbpk dorg suroh . Dorg ad ,
tak yah la susa2 na pinda . Tp kalo dapat pinda , Syukur Alhamdullilah .
Hahahahahahahahaha

[p/s] ; ma kate na beli moto Icon ? Ma , org taknak ! Org na LC :)