16 November 2010

Tanggal Enam Belas November (:

Hehe Haha Hihi Hohoo . Aku perasan sekarang ny aku byk Post Blog . Tp ,
Cite yg 'Penting' je la . Kalau setakat cite Bangun pg , Gosok gg tuh , Malas a .
Coz tade idea na tulis . Haha , Buad karangan ny mmg Benak siket otak aku .
Sbb tuh Penulisan dapat 70lebey je . Huahuahua ;D

Berbalik ke Cerita Asal ;

Pagi2 dalam kol 11 camtuh , Lelaa text na ajak kua gy IOI . Tapi , aku cakap
malas na gerak . Dok uma , Online fb lgy Best . Pastu , -END- .
Ta jd la na kua kan , Lepas tuh nga syok Online , Lelaa text lgy ajak kua IOI ,
Nasren na jumpe dea . Aku malas jugak , tp d'sbbkan Paksaan seorg kwn baek .
Aku akur , Haha . Tp , aku cakap at lelaa aku tanakk naek bus nan Nasren .
Segan , you ! Dea da la otak Blue .

Apabila , Bas Mini warne Kuning dtg , aku pon Mengintai penumpang di dalam ,
nmpak lelaa , Pastu nmpak nasren jugak ! Arghh , Bangsat ! Kao tipu aku , Lelaa !
So , bia kan bus iu berlalu pergy tanpa aku naek . Then lelaa msg cakap Sory bagai .
Niat d'hati mmg na cancel pegy , tapi da alang2 da makeup sume , Haha pegy je la .
Naek bus laen , Bus Mini jugak . Baru sampai masjid Puc Perdana , hujan turut dgn
Lebatnye . Astafirullahalazim , mengucap aku d'dalam hati sbb kilat dan guruh
yg sgt kuat , dan hujan yg sejuk mnyebabkan aku ingin memeluk seseorg .
Tp malang , aku tiade sape yg bole d'peluk Melainkan bear Hello Kitty yg aku
beli kat Bukit Kayu Hitam arituh .

Sampai IOI , dgn rambot yg seakan baru lepas mandi , Segan kot. Mencari lelaa .
Call dea b'kali2 , Sekejap at Food Court , skjp at Popular , akhrnye bjumpe d tndas
bhampiran dgn Redbox :)

Dsbbkan rambot yg basah Kuyop , malu la na masok Snooker . Segan la nasren ,
Daniel sume ad , Ngeng ! Ajak lelaa lepak at lua Snooker smbil Snap Picture :)
Then turon bawah , tp nasren tanak ikot , maybe dea merajuk coz ta dapat Kiss
Lelaa , Hahaha . Kesian lelaa cari dea ta jumpe2 , Call ta angkat2 . Rupe2 nyer
dea da Masok kerja di KennyRogers , So , ktorg gy beli Ice Cream at MCD .
Then mama call soh balek , So balek la kan kan kan .

'Anak yg baek harus sentiasa mendengar cakap ibubapa' , Hahaha .

My bantal bucuk yg Busuk , Haha ;D


Lelaa Hunny ,
Aku sygs dea gyle Babi Okay .
Adoy , ta en na letak gamba Baby aku sorg je , na gak Menyelit , Haa tu Diea ;D
Haha , YE aku tawu aku Hodoh , kao ta payah na Masok campor . Haha


Okay , Tamat d'sini . Law aku kua HANGOUT agy , aku Post lgy , Okay !

Dtg Balek taw Nanty , Huahuahua ;D