14 November 2010

School Day :)

School day ? Haha , merepek title aku ny . Hahaha . Hary ny merajinkan diri
ke Sekola coz arynih na amek buku teks Form Four . Da besa da kami2 ny .
Rase mcm baru smlm tgh tido atas riba mama sambil hisap susu . Haha ,
Macam baru smlam Wan teman aku gy Tadika Kemas , Kg Gelam , Kedah .
Haha , macam smlam aku maen kejar2 nan budak kg aku . Mcm smlam ktorg
maen masak2 , Tp skrang da na kene amek Buku teks Form Four .
Makkkkk ! Org da tua . Org tanakk tua ! Huwaaaaa :'(

Berbalik ke Topik Asal ;

Macam biase la , bgn awal2 pagy , mak aii susa nyerr na bgun . Mate ni degil ,
Dea tanakk kc bukak , Degil gilekk ! Then , nfone berdering blablablaa
menandekan due org sahabat baek aku tuh da msg . Hahahaha .
Bgon mandi gosok gg pakai baju tudong kaen bagai , then pakai Kasot skola
yg telah dconteng gerak ke skola . Pastuh ujan , lgy la malas budak malas ny
na pegy , Then dorg soh pegy jugak , Tumpang Mak eija . Hihih ,,

Pagy2 ad ap tah , Majlis kot . Majlis ape pon tatawu , da lupe . Haha
Lepas rehat baru amek buku . Tp kami b'empat ta gy amek buku duluu ,
Amek gamba la duluu . Hahahahahaha , Adat la kan :

Tandas pon jd lerr .
Hahaha

Ceh , ad macam gangster ta ? Haha
Time na tunggu Loceng balek berbunyikk , Lambat Benor , Haihh =.=
So , Time to Snap . Haha ;
Skola na abes , baru gedik na bukak buku
Haha , slalu nyer tebiar at Rak .
Tgk pon ta ! Kan ?
Ala , ngaku je lerr
Slumber je at dataran ,
Law kene rampas ncet ny mmg Best !
Haha
Ouh , my Honey Bunny :)


Tayangg :)
Buku Teks Tingkatan 4 .
Kau ade ??? Haha


Okay , Puas hati ? Haha , Okay , Sampai d'sini . Thnx for read Babe :)