13 March 2011

Hikayat Merong Mahawangsa :)

Wehhh aritu kan kan kan aku kua nan akak adek aku doeee . Kau ade , adee ? Tkdee kan :P
*melalut daa . Skunk nih aku selalu update pasal benda da berlaluu kan :'( Ceh haha . Yelaaa ,
balek lepak malas laa na online bagai Fenatsss ~ So hari nih baruu aku nak update . Tp tak laa
lamee mane pon story ni , Khamis lepas JE :) Aku balek skola jee kakak aku terus ajak gy IOI
Time tuh pulak aku nga berduet kannn , so Okay . Ingatkan nak Redbox , tp time tuh da 3 lebeyh
so harga pun da mahal 20++c. Kalo awal siket dapat a 16++ . So , tgk wayang je laahhh.
Cite Hikayat Merong Mahawangsaaa . Weh gentle doe , cite tuh bestttt gileeeeeee kot .
1st mmg tk best tp da pertengahan mcmtuh Best teramat amat :* Aku suke :-)
Rugi weh kao tak tengok , wa cakap luuuuuuu :p
Lepas tuh akak aku belanjee KFC , auw auw yummy . Then blablablablaaaaa BALEK .
Dah malas aku nk cite banyak , nga Badmoood !




Lahnat budak at Mcd niy , dudok tak diam . Abes wayar charger laptop nih tercabot . Penat kot
aku taip entry nih . Bangsat nyerr budakkkk lgy skaly yecabot wayar niy , mmg kenee !