09 March 2011

Sabtu Ahad lepas , tp aku nk story jugak ;P

Gambar ni CANDID bodoeee HAHA ;D
Okay Sabtu Ahad lepas ktorg ad family day dekat PD *Port Dickson . 1st gy antaa nenek aku
at umahpakngah at seremban , then baruu gerak PD . Sampai jeee , "hijau sungguh . Coz tema
taon ny Hijauu . Family aku sume stok Hijau , pakaian dari syurga beb *Ceh HAHA .
Sabtu ( Pagi ) ;
Sampai je makan makan ape bagaii , then mnx kunci bilik . Lepak dlm bilik hotel tuh la kann .
Dalam pukol 2 cmtuh turon bawah maen Game , mama aku soh aku masok game "Baling belon air
tuh . HAHAA , untungg a belon tu tak pecah at aku , pecah at makcik tuh , abes basah deaaaa .
Then maen lagy , lagy && lagy *aku malas la nk story detail kan HAHA .
Sabtu ( malam ) ;
Chaa , malam ni mmg best gileee . Ad dinner , bapak aku jage sound system . So aku bole naek
turon pentas *muke buke tebal . Seronokkk doe . Adek aku masok pakaian beragam dapat num 2 .
Malam ni mmg gempak , bufdae Cik Zirah *bff mamaa aku . Suami dea romantik gile bagi Laptop
n nyanyi lahuu yg "allah selamatkan kamuu tuh DEPAN ORG RAMAI kot. Anak dea bg Broadband .
Eeee , sHuWeeT doeee . Then ad satu anugerah ni " Best Couple 2011 " . Aku pk Cik Zirah yg dapat ,
coz dea n suami mmg romantik abesss . Skalyy ;
" Best Couple tahun ini jatuh pade Pn Zaitun & suami En Razali "
Hahahaaaa , mamaa cengang gile kot . Da lamee baru dea naek pentas nan abah . Dea pon tk sangkee
kot bolee dapat . Tp sumpah terkejut gileee ! Dapat LoVee , BuNgA n CokLaT CadBuRy besarrr punyee .
Tp coklat tuh ofcozz la anak die yg tigee org ni abeskannn HAHA . Seronok doe mama & abah dapat
anugrah tuh . Gentle , ktorg mmg tkejut gileeeeee .
Ahad ( pagi ) ;
Bangun awal , pegy breakfast at dewan la kann . Lepak2 nan kawan mama bagaii . Nan acik Mintan
*boss mama . Lepastuu da makan sumee gerak kolam , mandii2 . Lepastuu mama nak pegy pocopocoo
Macam biase laa abah yg jage sound system sumeee . Mulee2 tuh mmg pocopocooo , suami acik
Zirah ajarr . Skaly datang endon tuh , Nahhhh amek kau Sekaly dea ajar dangdut bhaii . Abah pulak
pasang laguu Korea , rancak kan . Mamaaa sume da tk bolee nak follow dorg joget , endon2 tuh
je laaa yg semangat pon . Tp best gileeee doe . Sakit perot gelak tgk dorgg . Lepastuu aku g
Pantai , tgk akak n adek nga 'Photoshoot bagai HAHA . Adek pakai bikini je doeee , sume tegur
cakap seksii lah ape lahh ;D Si kecik tu mmg lawak .
Ahad ( tengahari ) ;
Packingg barang . Nak balekk daaaaaaaa ~ Bonet mmg penuh dgn hadiahhhh . Aku at belakang
mmg seksaaaaa . Pastuh g umaa pakngah balek amek Nenekk nan cik Izan sumeee .
Makan tgahari at saneee ,
Ahad ( petang ) ;
Still at uma pak ngahhh , aku tertidoooo kot . Tak sempat nk tgk citee Hantu Kak Limah sampai
abes , ADUHHHH . Petang tuhh aku g beli ABC depan uma pakngan tu . Eeeee , mura gilee doe .
Selaluu nyerr law mura ni tak sedap , tpp mmg sedap . Manis lagyyy ! Aku pon pelik tak rugi ke acik
tuh jual murah2 , da laaa banyak pulak . Law siket , laen lah citeee kan . Ahh , tp bia lahhh .
Untungg la buad akuuu , HAHA . Da nk dekat kol 6 cmtuh , gerak balek Puchonggg ~
Ahad ( malam ) ;
Tawuuu2 je da sampai uma . Aku tertidooo *lgy dalam keteee . Pening doeeee , sempit2 :/
So , kua kan barang dalam kete sumeeeee . Iron baju nak skola isnin tuhh then zzzzzzzzzzzzzz .
Gentle , penat gileeeeeeeee .
MAMA & ABAH , TAHNIAH DAPAT ANUGERAH
TUH . ORG TAK SANGKEE GILE KOT .
HIHII , THNX 4 WONDERFUL
FAMILY DAY . ILOVEYOUUU
MAMA , ABAH , KAKAK & ADEK .
P/S ; Zarithh , kau still ade dalam pale otakk aku . Aku jadi sedey & menangis bile ingat
kan kau . Aku sayangg kau . Lgy sekaly aku cakap , aku menyesal tkdee nan kau
time tuh . Sory wehh , aku lambat :'(