08 March 2011

Zarithhhh :'(

zarith ; Ayu , kau tw en abg aku dh tkde . Aku sorg2 lps ni

aku ; Aku tahu . Aku nk pegy tgk arwah abg kau .
Tp time aku da na sampai , van jenazah da na Blah .
Knp tk bgtaw aku awal ? Sory aku tkde time kau susaaa :'(

zarith ; Aku da call kau , tp kau tk angkt

aku ; Knp tk msg jee ?
Weh , takziah tw
Kau jgn sedey sgt

zarith ; Aku tkbolee doe . Kau byg kn , dea mati accident
Pastu kne wat postmoterm lak
Sian laa abg aku *nada sedih

aku ; Mcmane dea accident ?
*pertanyaan bodoh .

zarith ; Yela , dea tk pena bwk moto g keje , hari tu ttbe jee

aku ; Maybe da ajal dea kot . Aku faham prasaan kau
Aku pon penaa hlg abg . Lg2 korg 2beradik je

zarith ; Yela nk wtcmne *sedih

aku ; Tp kau jgn sedey sgt tw . Nt at sape aku na memekak pgey Baby bagai
Kau sorg je Baby aku tw . Kau sorg je slalu ckp 'Iloveyou ttiap ary at aku

zarith ; Ok aku tahu *sedih lagyy


Zarith . Aku still menyesal lgy sbb tkde nan kau time tuh .
Td time ckgu anita buad pngumuman at skola , gentle aku nanges doe
Bdk form5 tgk je tw tak , tp aku tk kisah sume tuh
Dlm kls aku pk kau je tw tk .
Naseb ad sopek n lelaa hepy kan aku .
Mmg ku gelak dgn lwk bodoe dorg tuh , tp dlm hati aku still ad kau tw .
Aku tkpena lupekan kau . Kau bestfriend aku kan :'(