15 April 2011

IOI tu da mcm rumah aku dah Haha xD






Tahun nie , masuk ni da jumaat yg keberapee pun aku taktaw bape kali dah aku lepak IOI. Hahaha. Mcm bodoh jer kot. Semalam tak ramai turon, aku pk slml skola aku ade latihan bowling. Tp tkdee rupe nyee. Tp wanie gedik jugak nak maen. So biarlah. Aku gerak nan zarith sume g Popular, beli botol baru. Ktorg beli same, mcm ShuWeeT CoUpLe gituh. Ececehh hahahahaha. Lepas tuh ktorg g lepak, menggile bagai. Gentle, smlm mmg best doee. Penny la, dah macam org gile. Menggile sane sini, sumee tgk then gile. Mesti dorg pk 'Bethol ke idak budak nih, tak cukup ubat ke hape' Hahahaha , penny kau jgn marah xD . Lepastu saje la gedik2 cari keje. Dapat pulak, tp aku keje sehari je kot. Nanti ad jualan Jcard . Hari khamis kot, dari 8 pagi sampai 11 malam. Aku dh cakap kat mak, die tak mara pulak. Haha, mane tak nyee mmg tiap tahun die pegy jualan Jcard. So, nanti bole jumpe. Kan mak ? Hehehe. Tak sabar doe nak keje, nak rase pengalaman baru kan. Haha \batak/ . Mak bole kasi green light la kan, ponteng skola.

Alamak, lari topik pulak. Lepas da dapat keje, lepak Mcd makan-2 sume. Then hujan. Ingatkn nk tggu hujan berhenti, baru nak balik. Tp zarith nak balik jugak, so follow je la. Dalam bas, mmg ktorg palingggg memekak. Penny la ketua die. Mcm org gile dah haaa. Hahahaha.

Kbaiiiiii :-)