23 June 2011

Ilovieyouu :-)

Hari nie dekat skola mmg best. Happening je :-) Exp mase sivik, maen teka teki dgn cikgu. Then rehat dengan sayang sayang aku, masuk kelas, tido, time sejarah belajar siket then balik. Balik skolaa aku g amek moto then pergy PADI, wuhuuuuuuu. Jumpe dorang, lepas rindu. Auchh. Tapi tadi Kak Melly mcm sombong, takmao kawan ;p Then jumpe Kak Hapanah, mmg dapat kiss ah sebijik hihi. Then Abg Din suruh datang keje balik lepas habis skola, tapi bg alasan penat lah ape lah HAHA. Cuti skola kitorang keje balik at situ, terbaik woooooo #gila. Lepas tuh pergy lepak dekat tasik dekat dgn restoran tu dgn penny sampai pukul 2 lebih.






Petang tuh, aku kua lepak dengan Eija Penny dekat MCD. Tunggu angah semua tapi lembap. Buad habeh mnyak moto aku keliling puchong tggu dorang. Stupid! Hihi. Kesimpulannya untuk hari ini #cehh siap ade kesimpulan, Hari ni aku happy sangat. Terima kasih gila dekat sayang sayang aku semua happy kan aku. Seriously, aku bahgia gila bila dengan dorang. Semua masalah hilan mcmtuh jeee. Nd aku suka dengan satu statement ni, berbunyi ;


Girl lose bestfriends because they found a boyfriend. Boy lose girlfriend bcuz they can't let goof friends :-)


Nd you know what #cehh speaking london xD ade budak tu kan kan bajet nak tayang2 bestfriend depan aku. HAHAHA kao pk aku kisah? Aku ade Eija Penny Zarith tak batak pon! Bhahahahahaha, loooser!