29 June 2011

Ai ai aishiteru :-)


Hari ni bufdae bestfriend forever aku Hihi. Semalam lah aku pergy Carefour Puchong Utama sebab nak cari hadiah dekat die ni. Pergy dengan akak aku jah. 1st pegi makan takoyaki kejup. Jalan2 then baru aku beli Macaron. Nak hadiah kan zarith Macaron jah senang, lgpun die tak pena makan lgy.


So aku beli 10 biji, Biru 5 Pink 5. then pegy Jusco beli kotak hadiah, pink hitam. Hihi. Aku harap die suka lah hadiah aku yg tak seberapa tuh xD

(p/s) ; Happy Bufday. Zarith aku sayang kao. Sangat. Kao kawan terbaik aku pernah ade. Sebab kao baik, kao caring sangat. Aku bertuah gile dapat kenal kao, mak kao n arwah abang kao. Korang semua baik sangat dengan aku. Aku tak kan pernah lupa kao sampai bila bila. Sebab aku sayang kao sangat :') Semoga kao panjang umur & d'murahkan rezeki. Harap jugak friendship ni akan kekal sampai bila bila. Sampai kite kerepot, banyak kedut aku still sayang kao.