01 June 2011

I'm Crying :'(

Ya Allah, rindu nyee kenangan 4 hari dekad Bangi! Rindu sangat sangat sangat. Rindu semua org dekad Bangi!

4 hari dekat Bangi memang kenangan paling indah dlm hidup aku. Buat kerja dari pukul 8 malam sampai 7 pagi. Gelak besar bile Abg Efat buad lawak bodoe. Tengok penny dgn fad asyk cari gado dgn Najia. Tangkap gamba ramai2 bilee nga takdee keje. Kira air kotak, bungkus makanan. Tidur ramai2 mcm satu family. Makan sesameeeeee. Aku report dekat peny bile kucing comel tu dtg menyelit sebelah aku #Aku takut kucing :-)

Gambar banyak sgt ktorg tangkap, tp gamba tu lesap mcmtuh jee. So, dh takdee kenangan at Bangi. Aku rindu sangat sangat. Saya sayang awak semua, saya rindu awak semua :'(

Penny, Fadz, Fatin, Ruby, Najiaa, Mak cu, Pak cu, Kak Long, Abg Efat, n 5 org budak lelaki yg sewel HAHA. Weyh, rindu doee kat korg. Rindu sangat. Kenangan niy aku simpan sampai mati :'( Aku takkan penaa lupe kenangan niy.