04 June 2011

My life MORE BETTER than before xD

#Title entri mcm memerli someonee je kan?! Haha. Sape pandai tu, die tawuu laaa kot. Yg taktaww, buad2 taw okay? Hihi Gileeeeee :-) Okay tanpa membuang masa, cerita dimulai.

Assalamualaikum.
Argh seriously aku dalam keadaan superb tired & superb happy. Haha cuz baru balik kejeeee, penat la kot. Happy sebab dapat kenalan baru dekat tempat keje tu. Nd alhamdulillah dorg tak lah sekerek manee, mgkin ade la dua tiga yg mcm....errr. Aku keje tak lah boring sangat, cuz ade teman seperjuangan a.k.a besties tersayang. Sape agy kalo bukan Penny, hihi :-)

Tadi pagi kua uma pukul 7. Sampai kedai, punchcard pukul 7;40. Memang harapan a nak jadi pekerja cemerlang HAHA. Tapi aku seronok jee keje situ. Nasib baik dorang sume sporting. Cume ad la dua tiga niy yg aku tak suke, sombong kot. Tp takpee, adat lah org tua. Hehehe *mcm kejam je kan ayat. Tp nasib baik arynie bole balik awal, pukul 4. Esok aku kene kejeee dari 7;30a.m sampai 8.00p.m. Tp takpeee, tak kisah.

Rabu niy nak p lepak dgn sayang sayang aku. Seriously, tak sabar gileeeee. Cume zarith jee lah yg takdeee, die balik kg. Rindu doee kat die :'( Huhu. Okay penat, aku nak p tidoq. Kbyeeeeeee