05 July 2011

Hihi. Seronok sangat.

Assalamualaikum.

Hmm kat skola mcm biasa, latihan senam tari. Tadi pulak ada raptai, sukan skola ktorg 9 July. Seronok gila tak payah masuk kelas, nd aku have fun gila lah join senam tari. Tak rasa penat, best gila. Cuma time praktis at padang tu ade lah panas sikit :-)

Balik skola terus pegy PADI, sebab..... hari ni ktorang dapat gaji. Aku n Peny gerak sana dlm 1;30 cmtuh. Lepak lepak lepak, lepas rindu xD Rindu doe kat dorg, seriously. Lepastuh kena bahan, Peny ah gy cakap at semua aku suke Abg Syukri HAHA. Lepastu malu malu kucing haha takbole blah. Dalam 2;30 cmtuh, bos datang. Mula mula dia panggil Peny. Penny dapat RM300++ sebab dia keje 96jam tak salah aku. The turn aku pulak. Dapat RM200++ sebab aku keje 56 jam. Tak sangka gila, aku ingat dpt RM100 ke bawah, sbb aku keje seminggu je kot. Sekali dapat RM200++, hati berbunga bunga ah haha. Lepas amik gaji, lepak dulu kejup. Dalam pukul 3 mcmtuh gerak Carefour puchong utama.

Aku gy makan Takoyaki dgn Snow Ice, ahh chedap sangat. Then pergy teman peny shopping, beli seluar baju semua #Untung lah org baru dapat gaji haha. Kesimpulannya, aku happy sangat arinih. Jumpa dorg kat PADI, lepak dgn besties aku, jalan jalan. Happy taw xD