11 August 2011

Again, again nd again :-/

Assalamualaikum.

#K macam biasa hari ni aku ponteng lagi hehe. Semalam Pak Ngah datang dari Kedah, pukul 11;30p.m baru die balik. Lepas dia balik, aku onlineeeeeeee sampai pukul 1.00a.m. So bila bangun sahur kepala aku sangat pening dah teramat mengantuk. Lepas sahur, aku tolong mak kemas semua then tido. Bangun-2 jah dah pukul 12;30p.m, okay sangat shuweeet. Orang balik sekolah, aku baru bangun tido :-)

Hmm aku nak cite pasal malam tadi. Aku keluar dengan Eija, pergy fullyshop. Eija beli kotah hadiah untuk bf dia. Then kitorang lepak 7E, pergy photostat. Serious semalam seronok gila. Aku sangat suke k lepak dengan Eija sayang aku tuh, mesti gelak macam orang gila. K aku sayang dia. Sangat. Tetiba masa at kedai buku, eija dapat mesej from bf die, then die tunjuk at aku. Mesej dia mcmniy #aku copy sebijik-2 k


Bby memg xpndi tw jge prasaan pkwe sndri..yg bbt tw jge prasaan kwn jew..tgk lka,p uptown p0n bkn nk ajk..ckp nk jmpe jew..hmm, xpe la..p la id0p ngn kwn 2..brcnte la ngn ayu 2.. k laa..p la kua..askum


Wohoo, memang terbaik lah babe. Tapi aku malas lah nak amek port hihi. Malas nak jadi mcm Lelaa & Naz dulu. So aku just cakap at Eija aku tak kisah nd tak amik hati pon. K lepas tuh aku anta Eija balik rumah. Then Eija mesej ayu, thanks tau tman aq . btw, jgn ambk aty ape yg myrul ckp uh. dea x tau ppe. So aku reply lah Oh ok, aku orite jah. Hehe tapi malam ni seronok sangat, i luv youuu gila. Haha whatever lah, serious aku tak amik port pon. So balik kedai, aku onlineee lah. Tetibe myrul mesej aku.


Salam ayu..mirul mnx maap tw..mirul ny b0d0..nk mrh xek0t tmpt..nk cmburu xbrtmpt..maapkn mirul tw.. eija 2 sygkn ayu cgt2 tw..jge la dye el0k2, jgn wt dye cdyh, kcewa.. wt dye sntse hepy tw.. wt la pe2 yg pt0t..mirul xmrh p0n k0rg sume nk kwn..memg eija ngn ayu rapt cgt2..mirul mnx maap cgt2..maapkan mirul tw..


K macam aku cakap tadi, aku malas lah nak amik port. So aku malas lah nak reply, biarkan jah. Then dapat lagi mesej dari mirul Em, xnk maapkn mirul xpe..tp mirul bt0l2 nk mnx maap ny..jgn wt eija cdyh tw dsbbkn by..t mst dye cdyh sbb kwn rrapt dye cdyh dsbbkn mirul..maapkan mirul tw.. Aku reply lah K aku tak kisah.


Cuma aku pelik lah dengan perangai lelaki ni, lagi bf kepada kawan-2 aku. Bila dorang nk lepak dengan membe jah, mesti bf dorang nak merajuk lah marah lah ape lah. Tapi bila dorg tengah lepak dengan bf, puihh kitorang membe-2 tak pernah nak kacau k. Tak nak follow pon. Tp bila lepak nan kitorang, lelaki nak marah la ape lah. Sedar tak, aku dengan Eija dah kawan lebih 6tahun! Ofcoz aku sayang dia. For sure, aku selalu kua dengan dia. Rumah pon dekat. Tapi bila kitorang kelua dengan die, nak marah la. Asal tak ajak lah. K fineee, now aku tahu lelaki perangai memang cmtuh ehhhh. Mak dia pon tak pernah kisah aku selalu lepak dengan dia. Weird. Haha k tapi macam aku cakap jugak, MALAS LAH NAK AMIK PORT so nak marah, jealous or wtv aku tak kisah lah babe. Tak amik hati, sebab aku dah rawk sekarang. Tak macam dulu. Haha rawk lah sangat :-P