10 August 2011

Jalan-2 cari pasai.

Assalamualaikum :-)

Hari ni kan kan iterw kan tak pegi sekolah. Batak tak? Eleh iterw tahu. Tahu ape? Ntah, iterw pon tak tahu ape yang iterw tahu :-) Hmm dah sebelas hari kan puasa. Rasa macam sekejup jah. Lagi berapa hari jah dah nak abis bulan Ramadhan. So buat amal jariah banyak-2 k. #Aku cakap at diri sendiri sebenarnya. Hmm okay, macam aku merepek tadi, hari ni aku tak p sekolah. Alasan? Yeahhh macam biasa, M.A.L.A.S ! Aku duduk at rumah, layan movie sambil online. Then dalam pukul 10 lebih Eija call, ajak g IOI. Die suroh tggu dia balik sekolah pukul 12;30. So pukul 12 aku siap-2 semua, then onlineee tunggu Eija nd Zarith datang rumah aku. Lepas dah sampai tu baru gerak. Hmm Eija beli baju-T untuk boy-friend dia. Aku nd Zarith dapat pashmina sorang satu yuhuuhuuu :-) Then balik tuh singgah kompleks kejup, Eija beli inner. K balik terus online, edit blog. Petang nanti nak pergi bazaar dengan Eija then pergy fullyshop beli barang sikit. Malam Pak Ngah aku dari Kedah nak mai. Wokeyyy bye :>