22 August 2011

Bersuka ria.

Assalamualaikum 23 Ramadhan.







Kita suka sangat gambar ni. Sebab kita edit dekat Photoscape. Sebab kita pakai skirt nd pashmina yang baru kita beli nan Zarith. Sebab kita pakai heels baru yang abah kita beli kan. HAHA k cukup lah membatak. Haaa so ini lah post untuk arinih. Hehe kuat update nyewww. So hari ni macam biasa lah, ponteng sekolah lagi hehe. So macam biasa jugak lah lepak dengan Lelaa. Dari pagi dia datang uma aku, kitorang online jah upload gambar semalam nd etc etc. Lepastu dalam pukul 11 lebih akak aku kua, ade shooting. So kitorang mula kan project pistol kitorang. Eh bukan project pistol lah. Kao gila? Hehehe tak la saya gurau. Awak tak gila. Hmm so kitorang mula kan project macam biasa. SNAPPING! Auchhh so sweet hehe.
















Banyak lagi gamba. Tapi nanti aku upload at fb Lelaa ----> KLIK SINI.



Hmm tapi maybe aku upload gamba Lelaa jah yang banyak. Malas nak upload gamba aku sekali. Tak suka taww. Aku lagi suka upload at blog. Saya sayang blog saya. Yelah maybe aku bukan blogger famous. Blog aku pon simple gila babeng. Tapi aku sayang sangat blog aku. Kalao takde fb, twitter etc etc tuh aku tak kisah. Janji blog ade. Aduhh! Tengok! Aku dah menyimpang jauh gila. Orang cakap pasal gamba. Hahahahaha