22 August 2011

They make my life COMPLETE!







Hai. Ni semalam punya hal. Tapi baru hari nih dapat update. Busy sih. Hmm semalam lah Isnin kan. Aku tak pegi sekolah. So dudok rumah jah online. Then Lelaa datang. Pagi tuh kitorang online je. Then dalam pukul 10 cmtuh kitorang gerak E3. Yang area IOI tuh. Sebab Lelaa nak potong rambut. Ingatkan bukak pukul 10 tapi pukul 11 baru bukak hmm. So kitorang dua pegi lepak Boulevard jup. Snap-2 ape semua. Banyak gila k gambar, tapi gamba Lelaa lah banyak hihi. Then da nak dekat kul 10 tuh kitorang gerak ah. Tggu bawah saloon. Kul 11 terus masuk.




Panjang gila en rambut dia. Hihi :-) K tak lama Cina tuh potong. Setengah jam jah. Tak lama lah sangat. Hahahaha k tkpeee, demi kawan.






K ni selepas. Macam tak potong pon ade aku tengok. HAHA. Then balik rumah snap-2 gamba lagi semua at rumah aku jah. Ingat nak p taman. Tapi cancel. Lepastuh Lelaaa ajar aku pakai lens. HAHA lawak gila. Aku pakai asyik tak jadi je. Dia takmao melekat. Last-2 Lelaaaa tolong pasangkan. Nah, senang! Abis cerita. Hahaha. Aku pakai asyik tak menjadi jah #sedih. Takpe lah nanti pandai. Hehe sabar separuh pada iman. Kan kan kan? :-)









K ni pulak malam punya cerita. Malam tuh abah nd mak kua p terawih. Tapi aku nd adik tak follow. Sebab Aku Adik Akak nd Kak Emma kua g uptown heritage dekat Puchong Permata. Lama gila. Shopping barang make up. Kak Emma lah beli sampai RM5O++ Lepastuh kitorang pegi makan. Aku nd akak makan tomyan jah. Sebab kenyang lagi, makan masa berbuka tadi. Pukul 10 lebih baru kitorang sampai rumah. Lepas dah sampai rumah, main bunga api. HAHA adik aku tengok jah. Akak aku nd Kak Emma yang main lebih. Sekali kene sound dengan acik tuh "Korang ni umur brape" HAHA. Then tangkap gamba lompat-2 lah ape. Tapi gamba banyak dalam DSLR Kak Emma. Yang ni pon ade sikit jah dalam camera aku. Semalam aku tolong jadi photographer. Malas nak tangkap sekali, sebab tak pakai tudung. Aurat babe, cehhh haha. K dah abis bunga api semua, baru masuk umah. Masa tu dah 11 lebih. Then adik aku semua dah tido. Tapi aku tak bole tido. So aku layan cerita barbie. Sampai pukul 2a.m. So hari nih aku ponteng lagi. Dengan Lelaa jugak. Syiokkk woo spent time same. Dulu kan kitorang ade gado besawww punya. Tapi alhamdulillah, sekarang dah berbaik. Hihi cHukEw sangat. K tkpeee, hari ni punya hal, nanti aku update lagi k.


(P/S) ; Nampak perempuan baju pink dalam gamba tuh. Tuh Kak Emma. Dia family baru kitorang. Acc dia bff kakak aku. But now dia stay at rumah aku. Dah nak sebulan dah. So kitorang dah macam family lah. Tapi Kak Emma tua sikit dari kakak aku. Hehe aku dah ade dua kakak sekarang. Kau hadoooo? HAHA #batak tak? Alaaa tak kan. Aku tahu :-)