18 August 2011

Manusia berubah!

Assalamualaikum 18 Ramadhan.





Hmm asal mcmniy doe? Hmm aku ada kawan taw. Besties aku masa form 1 @ form 2. Tapi masa form 2, kan ade sekolah baru bukak SMK Puchong Permai. So dia kene pindah sana. Sumpah, dulu dia skema gila k. Dengan spec mata dia. Tudung labuh. Baju besar. Bila ajak lepak, mesti taknak sebab takut mak tak kasi lah ape lah. Tapi sekarang? Hmm dah pandai dah rebonding. Dah pandai dah kelua belakang mak bukak tudung. Dah pandai dah tipu mak cakap nak kua jumpa kawan, padahal merayap tah kemana. Yang buat aku bengang, bole petik nama aku kat mak dia. What the...... Lepastu bila aku cakap, nak tengking-2 aku pulak. Eeee sumpah aku menyesal gila ade kawan macam kao. Sekarang aku dah unfriend dia kat facebook, siap block lagi. Dah laa, tak perlu nak kenang lagi kawan mcmtuh. Menyampah aku!

K sabtu nak p Times Square nan Zarith nd Eija. Nak shopping lagi, ni kali keempat keluar shopping. Baju nyeww tak banyak pon, benda lain yang dibeli. So nanti nak kene beli tudung baru, sebab baju dah salah jahit. Yeyeayy, abah nak keluar duit lagi. Hihi tAyuNk aBaH :-)