17 August 2011

Selamat Hari Raya.



Hi 17 august. Asalamualaikum 17 Ramadhan.
Aku boring sebenarnya. Boring sangat. Tiada apa yang boleh ditafsirkan betapa besarnye perasaan boring aku. Haaaaaaa kau hado? #Aihh tetiba jah.

K tadi aku baru lepas edit blog Lelaa. K memang simple, sebab dah takde idea. Lelaa suruh buad background emo or muffin, tapi aku search google takde warna purple yang cantik. Nak sangat warna purple. Header dia, semua simple gila k aku buad. Yelaaa, aku mane pandai sangat. Biasa-2 boleh lah. See my blog. Dah ade Youtube player. Itupun aku belajar dari tuto Kak Una, blog dia sangat cantik k. Aku suke usha blog dia. Dia banyak buat tuto, kalao korang nak belajar. Bukak lah blog dia. Hmm hari ni berbuka, abah iterw yang masak. Sebab akak iter keluar pegi photoshoot at mane tah. Hmm aku lapar lah babe. Perut aku dah nyanyi lagu raya, macam youtube player aku. Cehh nak jugak sebut YOUTUBE PLAYER! Hahaha biasa lah orang baru belajar kan, memey mcmnih. Kbyeeee, online facebook.

"Puasa baru berape hari, dah nak pasang lagu raya bagai" . Ehh sukatie kita lah. Baru berapa hari ape nya. Dah 17 k. Pejam celik pejam celik, esok raya. Pakai baju baru. Haha. K lah aku memang excited sangat nak raya. Sangat excited nak balik kampung. Jumpa cousin yang paling aku sayang, Izzad & Ikhwan. Hihi tak sabarnyewww. Family kita tahun ni pakai hitam taww, hehe. Tapi macam post aku yang sebelum ni, aku sorang jah warna putih. Salah jahit kan. K takpeee, redha. Bulan puasa kene banyak sabar.