15 August 2011

Nak gaduh, meh ah sini!

Assalamualaikum :>


Hi. Diam je bila aku kata aku Ponteng Sekolah lagi hari ni. Ya Allah, mggu lepas dah 2 hari. Mggu sebelum nya 4 hari Haha. Aku memang excited gila nak pegi sekolah k. Tetiba malam nye, Lelaa text ajak lepak. Aku cakap aku nak p sekolah. Tp dia paksa jugak. Dia kata dia boring at skolah baru. So aku ON je, then ajak Eija sekali.



Pagi pukul 7 lebih Lelaa dah terpacak depan rumah aku. Then kitorang layan movie. Lepastuh aku amik berukband then online sesame kejup. Pukul 8 lebih siap-2 sume. Then dalam pukul 9 Eija ampai. Plan nak gerak pukul 9 sebenarnya, yelah nak tunggu bus ape sume lagi. Tapi siap punya lah lama, 9;30a.m baru lah gerak. Then tunggu bus, nasib tak lama. Then dalam 10 lebih baru sampai KL Sentral. Beli tiket monorail, then sampai at Times Square. Terus kitorang gerak Sungei Wang. Tapi baju at sane tak berape nak cantik. So gerak TS balik. Then acara membeli dimulai #cehh ayat tak bole blah. Hmm nasib baik duit gaji aku ade lagi, sebab lepak kali ni serious last minute pny plan. HAHA nasib baik ade duit. So dapat handbag, rantai, etc etc. Then nampak lens hello kitty. Lelaa suruh beli, tapi aku takut lah nak pakai yang biasa punya. Takut effect kat mata. Memang sejam a memikir nak beli taknak beli taknak. Then aku call akak aku tny pendapat, haha akak aku pon kate beli lah. K lah, aku beli. Lens hello kitty warna hijau. Tapi raya nanti baru nak pakai. Sekarang, simpan dulu. K sabtu ni nak ajak abah mak semua pegi sane bawak Zarith nd Eija pulak. Nak borong baju puas-2. Tadi sayang nak pakai duit sendiri hehe.


K dalam pukul 2 cmtuh kitorang balik lah. Eija nak ajak lepak Pavi dulu. Tapi sumpah, dah tak larat. Kalao ikut nafsu, memang aku dah bukak puasa dah tadi. Lelaa pulak sibuk suruh beli air haha, lagi lah. Tapi alhamdullilah, iman aku kuat tawww. Lelaa pon tak jadi bukak. Aku pk kalao ponteng, nanti malas gila k nak ganti hmm. Haa kitorang naik bus U69. So kene berhenti at IOI lah tukar bus. Masa at bustop IOI tu terjumpe dengan Daoz nd Anep pulak haha. K now aku sangat penat plus sangat dahaga k. Lepas ni nak tidur sampai maghrib, boleh? HAHA takdelah.