13 August 2011

Hehehe :>

Assalamualaikum :-)

K tadi kan kitorang satu famiy gerak KL. Sebenar benarnya plan nak p Times Square k. Then keluar rumah dalam pukul 6 lah mcmtuh. Hujan lebat ok masa tu. Dah pukul 7 lebih, singgah dekat Petronas beli Dunkin' Donuts dengan air kotak. Then makan dalam kete. Lepastu pegi round-2 cari kedai makan, tp full. So round-2 jah cari sampai jumpa. K then dapat kedai, orang dah tak ramai sangat. So makan makan makan, lepastuh gerak. Adik beli mercun #semangat nak raya. Aku suoh abah beli kan mercun roket, dia tak kasi :-( Dulu Wan selalu k beli mercun banyak-2 untuk kitorang semua. Rindu Wan sangat hmm. K masa tu da 9 lebih, so tak sempat. Jalan mudah, ada lah pegi dekat Mall yang paling dekat. So dekat situ, ade lah Sogo. So shopping dekat Sogo je lah. Sumpah aku cakap Sogo boring! Baju dia tak cantik. Kalao yang seksi-2 tuh lawa lah, tp gila aku nak pakai cmtuh. Aku pakai tudung k hehe. K pusing punya pusing, dapat lah baju sehelai dengan wedges satu. Sebab da nak pukul 10, so kene cepat. Abah pulak yang dapat banyak, 5helai sekali dia borong. Padahal aku yang semangat ajak dia, hihi. Tp takpa, apa pun thanks abah! Abah kate sabtu depan pegi IOI pulakk. Aku nak follow, tp mggu depan dah janji nan Zarith nd Eija nak p shopping sama. Tp kalao pegi dengan abah tak payah keluar duit. Tapi kalao pegi dengan abah, nanti dua orang sayang aku tuh marah pulak. Gi mana nih? Gwe bingung.

K lah back to story, lepas dah abis borong semua balik lah. Then masa tuh dah sebelas lebih. Masa nak dekat sampai IOI tuh abah singgah dekat Kolej ape kebenda tah, kolej untuk masak-2. Chef Zam punya. Kawan abah jadi security, ehh bukan security. Hmm ntah la, tp kalao malam-2 dia kene jaga lah kolej tuh takut orang pecah masuk. Tp yang pasti dia bukan security guard lah! Hmm wtv lah, then sebab kawan abah yang jaga so dia bagi la kitorang masuk. Lgpun dia sorang, takde kawan shian iyewwww. Kitorang lepak sana sampai pukul 12 lebih. Akak aku sibok nak suoh tangkap gamba dia haha. Sebab kolej dia sangat cantik ok. Sampai rumah, tido dah nak dekat pukul 1.




Wihiiiii. K thanks abah. Belanja kitorang. Minggu depan belanja lagi kan kan kan? Hihi :-)