20 August 2011

Syok nyeww dating :-)

Assalamualaikum 20 Ramadhan.

Waaa, seriously tak percaya dah 20hari kita puasa. Ingat! Cari malam lailatulqadar di malam 10terakhir hehehe. Poyo tak aku cakap cmniy? Tak kan :-) Alaaa ngaku je lerrr.





K aku tahu muke stok bajet comel. Waaaa, mata iterww coklat lah. Eh jangan percaya. Itu cahaya lebih, ehh tapi takpee nanti raya mata kita warna hijau ade hello kitty lagi. K poyo lagi hmm :-/ Oh tadi kan kita pegi lepak KL dengan besties kita. Sayang Zarith dan sayang Eija. Dan sisengals Amirul. Sampai jeh terus gerak Times Square. Cari barang. Yeay, sesudah tawaf satu Times Square, alhamdullilah dapat benda yang ter-cari2 selama ni. Zarith beli sampai dua. Tamak punya pasal haha. Eh takde lah, tak tamak. Dia cuma taktau nak amik warna apa. So dua-2 dia amik. Senang cerita. Lepastu pegi beli inner tudung. Then jalan jalan nd jalan. Hari ni kitorang tak grak pon Pavi, Sungei Wang ape sume. Sabtu kan. Orang ramai, aku malas.


Then dah dapat barang semua, balik. Tapi tak balik rumah terus, singgah IOI pulak. Sumpah weyy aku cakap, penat gila. Zarith nd Eija p cari baju, aku duduk jah at kerusi. Sumpah penat. Nak balik tapi tetiba hujan bole turun pulak so kene tunggu jugak lah nak taknak pon. Then p JUSCO, ingat nak beli baju. Tapi sayang duit pulak. Tadi mak nd abah bagi, tapi tinggal RM50 jah. Then aku beli earphone hello kitty. Comel, macam mata hijau hello kitty aku tuh hahahaha. Hihi batak tak saya? Hobi lah. Nak buad cmneh hehe.