26 September 2011

Again nd again

Hai, assalamualaikum bapak-2 ibu-2.

Tetibe aku bengang lak nan sorang perempuan ni. Sibok nak jaga tepi kain orang. Hal aku nd ehem ehemm, dia lak lelebih. Macam dia tahu semuaaaa. Ape dia tahu sngat pon? Aku lebih tahu. Eceh, dah macam lagu mila pulak.

K lah , k lah. Semalam ah, hari Ahad en. Aku g open house umah Lelaaaa dalam pukul 1;30. 1st aku sampai ade Nazs dengan Along jah, malu seyhh nak makan hahaha. So terpaksa tunggu Nienaa nd Tieka datang. Then Daos nd the gang semua datang la. Then blablablaaaaaaa. Rumah Lelaa best, sebab ad KFC, satay, kek nd lelain lah. Sape tak datang rumah die semalam, mmg rugi ah wa cakap lu. HAHA lepas tuh sebab da ramai sangat datang, kitorang lepak at lif. Seronok ah. Dengan Lelaa, Tieka, Niena nd Iman. Lepas tuh, turun bawah lepak at parking moto dengan Lelaa, Nienaa, Tieka, Along, Eddy nd Alex semuaaaaaaa ah. Pukul 6 baru balik sebab mak call, abah nak gerak Ipoh dah. Terus lah balik. Tapi budak-2 tuh naik uma Lelaa lagi kot. Haha

Niy Tieka. Camera kabur sikit. Bukan camera aku ehh, Niena ah niy. HAHA


Semalam tak tangkap gamba sangat. Lepak je lebih. Tapi, tapi, openhouse rumah Lelaa memang syiokkkkk ah. Lepak dengan Lelaa, Niena, Iman nd Tieka semua :-)