29 September 2011

Blog and birthday ;p

Hello eberibadi. Assalamualaikum semua orang :-)

Aku seronok ah pakai berokband celcom niyy, sebab laju gila! Dulu masa pakai abah punye, celcom jugak tapi lembap, nak onl pon kene tunggu 12 malam baru nak laju, tapi laju nye pon tak seberapa. Hihi alah poyo lah Ayuu, org lain pakai berokband jugak. Kan? Alaaaa tapi aku nak cite jeww, dengar lah :-( K mengada.

Malam tadi aku tido pukul 3a.m kot. Watlek je, hari ni nd minggu depan cuti. Asal lah dorang amik PMR seminggu je, buat lah lama sikit hahaha tkdee lah, gurau. Kesian pulak adik-2 form 3 kalao PMR sebulan xD K semalam aku saja mengada edit blog IMAN. Simple sangat. Sebab tak tahu nak edit macamane.


Tapi yang paling aku suke, 'click their name' tuh. Aku saja je try buad, bole pulak. Terus aku buad at blog aku sekali HAHA. Function dea kalao korang click, nanti dea terus pegi FB orang yang korang click tuh laa :-) K aku kuno sikit, orang lain da lame buat kan. Tapi aku bangga ah jugak, sebab da pandai. Dulu akumane tahu nak edit-2. Kawan aku, Zurin yang selalu tolong.

K pepagi aku dah bangun, siap-2 adik aku. Dea sekolah hari ni. Lepastu aku kemas rumah sikit, then online. Lepastu ad adik comell suoh aku tolong edit blog dea. Aku baik kan, so buad lah. Cehh baik lah sangat. Nak muntah kan korang dengar? HAHA tapi kekadang aku baik gak ahhh! ;p




Kalao blog ni, aku suke yang 'straw to my berry' tuh, Macam comel je, ehh bukan orang tu lah. Kao gila! Marah adik Aliah kita niyy, tu sayang dea taw. Maksud aku yang perkataan 'straw to my berry' tu lah. Ayoyooo amma appa! HAHA korang jangan salah faham ehh. Aku bukan nak poyo cakap aku reti edit bagai ni. Aku tak pandai pon sebenarnya. Kalao pandai mesti cantik gila kan? Tapi tengok ah hasil kerja aku, sakai. Burok, You! Sorry ah Iman nd adik Liaa. Burok blog korang d'buatnye hihi. Im sho sho shooo sorry. Silap salah minta dimaafkan. Ecehh da macam hari raya. WOII! Raya dah habis lah. Mengada nak raya.

Ouh Ye! Hari ni 30sept birthday bestfriend kitew, Eijaa. Korang bole click nama dea nd WISH taw! Cepat wish! T aku belanja choki choki ;p Dear, Eija. Kita kawan da lame gila kan. Lebih kurang 6 tahun ah, kan? Hmm sekarang kao dah abnyak berubah, kao dah jadi manusia yang lebih baik. Aku sayang gila ah kat kao. Sebab kao selalu tolong aku. Ade nan aku susah senang, semua nye ah! I love you forever. Hihi shuweet tak aku :-) HAPPY BIRTHDAY sayang, semoga panjang umur sebab nanti kita nak tua sama-2. Tak saba aku nak tengok muka kao kedut then jalan pakai tongkat. HAHA ;p