15 September 2011

Merdeka Raya, SMK Puchong Perdana

Assalamualaikum 15 september :-)

Hari ni sekolah best. Sebab tak payah pakai baju sekolah hihi. Hari ni semuaaaaaaaaaaa pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Puchong Perdana pakai baju raya. Semua cantik. Semua handsome. Hehe :-) Hari ni aku gi sekolah jalan kaki, moto ade hal hahaha. So terpisah la dengan Zarith, sebab selalu nyeww aku p amik dea. Masa at dataran, aku dudok dengan Niena nd Iman jah. Sedih taww.





Haaaa akhirnye, jumpa pon Zarith. Yeyeayy seronok. Hmm tadi best. Ade dikir barat. Nd macam-2. Semuaaaa seronok. Yang paling syiokkkk masa nyanyi lagu merdekaaaaa ah. Gempak woo xD Lepastuh makan-2 ape sume then masuk kelas. Hari ni aku tak masuk kelas aku, sebab kawan aku tak datang. Yang ade pon, aku tak rapat sangat. So aku pegi lepak dekat 4H, kelas Zarith. Kelas tuh, semuaaaa kawan aku. So tak janggal sangat. Kalao kelas aku, dorang selalu buat group hmm :-( Lepastuh kelas 4H kene masuk Bilik Jahitan, so aku follow jah. Cikgu rock, tak perlu risau haha.




















Alololoooo Zarith tomeyyy shangat pakai lens, fiewiiittttt :-) Balik tuh aku p amik moto at rumah. Then pegi lepak Mcd dengan Zarith, Waniey, Fida, Pe'ah, nd Rina. Dorang ni gelak kuat sangat haha. Apolaaaaaa. K sorry ah, post ni boring sikit sebab aku taktau nak cakap ape. K byeeeeeeeeee hehe