24 October 2011

Awan Besar.

Asslamualaikum.
K dah berape hari aku private blog, rindu pulak :-) Saje nak test privaye blog haha.

K post ney pasal Sabtu 22Okt arituh. Aku keluar dengan family aku semua. Jalan-2, then pegy makan at Awan Besar, akak aku belanja. Lepastuh-2 abah download game baru dekat ipad, best! Takdee lah nak angry je bila main game angry bird to. Rase nak pelempang muka babi hijau to bila dengar dea gelak. Haishh

Lepas balik dari Awan Besar kitorang singgah dekat Kolej Silverspoon dekat area IOI tuh haa. Saje lepak-2 sebab kawan abah guard at situ. That's y kitorang bole masok. Hihi


Gamba macam tak clear sangat kan. Pakai camera BB Kak Emma jew ney. Sebab tak bawak camera. Pukul 10p.m balik sebab akak nd kak emma nak kelua dengan member-2 dorang pulak hihi.

Masuk kolej silverspoon tu buat aku rasa macam nanti aku nak amik kulinari lah. Macam syiokk jew aku tengok dorang buat kek semua. Haha xD