19 October 2011

Klip 3gp

Assalamualaikum, tak jawab dosa masuk neraka. Haha ;p

Sebenarnye aku plan nak pegi dengan Zarith, tengok wayang cerita Klip3gp. Tapi pagi tadi tetibe dea msg cakap tak jadi ape sume.

Aku kan jenis macam bila aku tgh semangat nak kua, even member aku cancel last minute aku nak klua jugak. Aku ajak lah member lain, kalao takde member, aku pegi je dengan akak nd adik aku. Tapi bila mood nak klua aku tkdee, bagi lah seribu sekali pon memnag tak ah aku nak lua. Haha k fine, aku pelik sikit xD

Okay kembali ke topik asal, lepastu aku ajak lah Lelaa. Then Lelaa ajak Tieka. Lelaa ney memang pantang di ajak k, mesti dea nak pergi haha. Sebab tu kalao pegi memane aku selalu ajak dea xD K kitorang plan nak pegi 11;30 sebenarnye, tetibe akak aku cakap nak ikut, so kene tggu adek aku balik skola sume dulu lah. Tengok2 da macam lambat gila kan, aku survey at http://www.gsc.com.my/ tengok wayang start pukul 12pm, kitorang kua uma dah 11;45 cmtuh, so terus naik cab pegi sana, beli tiket wayang terus then masuk. Tapi cerita tuh da start dah. Hihi :-)

Lepas dah habis wayang, ingatkan nak makan at Little Pantry, tapi tak jadi sebab.... Err tade pape lah. Then pegi makan at foodcourt je xD Lepastuh Lelaa cakap Daus, Anep, Sunday semua nak datang :-/ Arynie aku bawak DSLR, sebab camera Lumix aku yang paling aku sayang tu kehabisan tenga, haha. Lepastuh dorang pulak asyik nak tangkap gamba je, so aku tangkap lah kan. Acc tadi masa aku transfer ke laptop, bapak banyak kot gamba haha. Aku pon tak perasan mcmane gamba bole banyak sampai mcmtu, sebab main snap je.





Okay fine, gamba aku takdeeee :'( HAHA tapi memang aku malas nak tangkap gamba tadi. So aku tangkap kan gamba orang je lah kan xD Lepastu aku pegi Toy'r'Us, adik aku lah nak usha mainan ape tah. Lelaa semua pegi lepak bowling kot tak silap aku, sebab masa tu dea mesej suruh gerak bowling HAHA.

K gamba aku dalam toilet jew :'( HAHA memang ah lupa nak tutup pintu toilet tu, haha



K tapi hari ni best sikit lah, nd tak penat sangat. Selalu nye aku kalao lepak lelame nd banyak jalan, balik tu aku da terbongkan tido tapi tadi balik aku terus online masok gamba haha. Power tak aku? K dah cukup membatak. Balik tuh tengok2 mak dah ade at rumah, rumah dah laaa bersepah. Haha ingatkan dea nak marah dah tadi. Then bole-2 pulak suoh aku online efbee dea, hihi. Nasib baik :-)