04 October 2011

Hello world.

Asalamualaikum pembuka bicara.

Aku bosan gila kot hari ni. Kau bayangkan aku online dari pukul 8 pagi tadi sampai sekarang. Akak aku semua kuar. Huhu ~

Pagi tadi Lelaa datang rumah aku kejup, dea suruh aku potong rambut dea. Hihi so aku potong ah bagi pendek sikit. Rambut dea panjang gila kot, haishh sabor je lah ~ hehe.


Niyy sebelum potong. Lepas da siap semua, aku saje ah curl rambut Lelaa. Hihi lepastuh kitorang pegi 'photoshoot' . Lepas da habis semua, terus balik rumah, online, masok gamba. HAHA ---> klik sini !


Okay lepas Lelaa balik, tinggal aku nd Adik Yaa je lah berdua at rumah. Aku online jew, adik tengok cartoon. Boring. So aku saje test na main cleverbot :-)



HAHA kekadang aku rasa bendalah ni bapak annoying nyew. Perkatan dea kaw-2 punya dea bagi aku. Aku layan je lah. Boring kan. Haha takdee lah 'clever' mana, sengals ade ah. Kalao tengah takde mood, main benda niy memang bertambah takdee mood ah jawabnye haha. Buat menyirap darah je layan bendalah uh doe. Menyampah aku. haha xD