03 October 2011

I love my girls so much.

Hello! Assalamualaikum jangan lupa. And kau jangan lupa nak jawab pula kan? HIHI :-)

Hmm sekarang niy aku rasa lain gila doe. Tak macam dulu. Aku tak rasa yang aku ad 'bestfriend', aku tak rasa yang aku ade kawan yang faham aku, aku tak rasa ad kawan yang betul-2 tahu semua pasal aku.


Dulu friendship kitorang sangat okayy! Takde pon dea ni jealous, kao ni jealous. Kao niy nak merajuk, dea niy nak merajuk. Okayy je kan. Rehat sesame ape semua. Skunk niyy Zarith asyik nak jealous tak tentu pasal. Eija pon da jarang rehat ngan kitorang, asyik dengan Arbaeyah jah. Penny ad 'bestfriend' baru, Najihah. Dulu aku 'kenal' semua kawan kawan aku. Dea ni couple dengan siapa. Dea niy suka siapa. Dea niy ade masalah ape. Tapi sekarang, aku tak tahu pape pasal kawan kawan aku!


Zarith,
Kao cakap kao tak suke yeh aku dengan Lelaa sama-2 balik? Kao jealous eh? Kitorang selalu lepak same semua? Tapi kao tahu ke, kao lepak dengan membe kao, kao tak bgtau aku, ade ke aku nak simpan dalam hati. Aku biar kan je. Kao pegi tengok wayang semua, kao tak ajak aku. Alasan kao, LUPA? Aku tak pernah lupa kao. Dulu kao panggil aku baby kan, skunk ade kao panggil aku mcmtuh? Takdeeee, kao panggil Fara, baby kan. Tapi aku biar je. Aku takdee pon nak simpan dalam hati ape semua tuh. Kao lepak MCD, kao tak ajak aku. Aku tak simpan dalam hati jugak. Tapi bila aku. Macam-2 kao cakap. Aku lupaa kao lah ape lah. Aku dah berubah lah. Rahsia kao, kao dah tak cerita dah kat aku kan. Kao ade 'orang lain' yang bole dengar cerita kao kan? Dulu, aku sorang je tahu rahsia kao. Tapi sekarang bukan aku lagi. Ade orang lain yang ganti kan tempat aku. Hmm mane Zarith aku yang duluu weyy? Asal kao berubah mcmniyy? Sape ajar kao? Aku sedih a mcmniy. Aku sayang kao sangat. Macam aku cakap, dalam semua-2 bestfriend aku, aku paling sayang kao! PALING SAYANG KAO! Rapat mane pon aku dengan Lelaa, aku sayang kao lebih dari dea. Bole tak kao ingat tu? AKU SAYANG KAO LEBIH DARI SEMUA ORANG. AKU SAYANG KAO MACAM AKU SAYANG FAMILY AKU. Kao bole faham tu tak? Sumpah, aku sedih gila kao da berubah mcmniyy sekali. Sedih weyy!


Eijaa ,
Kao cakap kao kecik hati sebab aku tak ajak kao lepak semuaaa? Kao kua dengan myrul, aku terpinggir sorang-2, kao taknak ungkit? Hal aku rapat dengan Lelaa, cerita TAHUN LEPAS pon kao nak ungkit. Aku ade ke ungkit semua tuh. Kao selalu dengan Arbaeyah, ade ke aku merajuk semua dengan kao. Kalao ade cerita pape, ade ke kao cari aku? Kao cari Lelaa jugak kan? Pasal yang kao gaduh dengan Myrul tuh, aku tahu dari Lelaa! Bukan dari mulut kao! Kao pon selalu je kan, kalao ade pape kao cari Lelaa jugak kan. Kao tak cari aku kan? Tapi bila aku? Hal tahun lepas pon kao nak ungkit jugak lagi?

-Korang dua memang dah lain bagi aku. Sangat lain. Korang cakap aku yang dah berubah ape semua. Tapi korang sedar tak, yang korang pon berubah. Berubah yang amat sangat. Ade korang perasan semua tuh? Korang tak perasan kan. Korang semua cume perasan AKU YANG BERUBAH! Tapi korang sendiri tak perasan yang korang sangat sangat lain untuk aku. Sangat lain. Aku rindu friendship yang dulu, dengan sesiapa aku hangout pon korang okayy kan. Tapi sekarang? Korang sendiri yang buat aku berubah. Zarith, kao selalu dengan Waniey Fida Fara semua, aku dengan siapa? Eija, kao selalu dengan Arbaeyah, Amirul, aku dengan siapa? Korang bole pulak lepak dengan orang lain. Bila time aku, macam-2 korang cakap. Aku sedih kot korang mcmniy. Sumpah sedih :'( Aku nak kawan kawan aku yang dulu.