25 October 2011

Hihi ;>

Assalamualaikum.

Eh hai ;-) Korang ad cousin? Alaaa mesti ad kan. Ape ney Ayu tny soalan bodoh? HAHA. Acc kan aku jealous gila tengok member-2 aku yang lain ad cousin perempuan yang satu kepala dengan diorang. Masuk air ape sume tuh. Aku? Aku ad cousin jugak. Tapi cousin aku banyak lelaki. Yang perempuan ad, tapi semua kecik lagy mcm adek aku tuh haaa.

Serious weh, aku jealous gila tengok org lain mcm sporting gila dengan cousin dorang sume, aku tak lah sebab cousin aku kan banyak lelaki so kalao nak sporting mcm tuh mmg nak kene chop GATAL lah kao hahaha.Dulu masa kecik-2 main kejar sesame ap ad hal kan. Sekarang sume da besar, da sekolah menengah da sume, sume na malu-2. Haha lawak xD

Lepastuh ade lah cousin aku diorang ney. Dulu dorang sangat nakal, sangat nakal okay. Tapi sejak dorang masuk form 1 masa tu, mcm da matang sikit lah. Da okay kan. Terlebih malu pulak sekarang ;p Then, da pandai da bercintan cintun xD Dorang kalao ad awek dorg cite at aku, sebab nan akak aku dorang selalu gadoe. Akak aku selalu cari gadoe nan doang haha.



Tengok. Da pandai dah budak ney haha ;p


Haa ney lagi sorang. HAHA

Kak Emma? Err kak emma to family baru kitorang haha. Ade lah masa to kan Kak Emma ikut kitorang balik kampung, masa tuh laa cousin-2 aku ney kenal nan Kak Emma. Haha dah pandai da nak feeling2.





Macam tak sangka gila cousin aku semua da besar-2 kan *cehh cakap orang haha. Tapi tapi, dorang memang best lah bagi aku. Aku ad lah cousin perempuan yang aku rapat, tapi dea baru darjah 5. Tapi tkpeee lah~ Lepastu cousin yang aku paling paling paling rapat pulak, Iqbal. Tapi dea baru darjah 3 haha. Tapi takpeee jugak lah~ Hihi. Aku saje jew post entri ney sebab kelakar sangat dorang IM aku tny pasal Kak Emma. Then esok pulak cousin aku at Kedah datang uma aku. Acc dorang da datang semalam, tapi esok baru dorang datang rumah aku sebab dorang tido umah Mak Lang aku at Bukit Antarabangsa dulu. Hihi