30 October 2011

Pesta Buku Islam, KL Sentral.

Hello eberibadi :> Assalamualaikum jangan lupa, korng jangan lupa jawab pulak ;p

Aku tengah search lagu baru nak tuka lagu at blog aku ney. Tapi mcm sayang pulak nak tuka, aku sukaaaaaaaaa sangat lagu ney. Kalao korang boring, ahhhh lantak kao laa, kesah ape aku haha. Takdee la, kalao korg boring, stop jew laaa pon ;)

K sabtu arituh kitorang satu family gerak Kualalala Lumpur. Ingatkan nak terus gerak umah Mak Lang aku, sebab tu pakai simple gile. Pastuh Pak Ngah suruh gerak KL sentral terus. Sebab Pak Lang aku ad buat pesta buku Islam. Abah terus je gerak sane. Dah laaaa tengah sakai :-(


Aku pegi KL sentral pakai seluar track dengan tudung sarong jew, apedehal. Haha walaupun malu gila, sebab kan orang ramai. Pastu pakai sua track jew? HAHA malu2. 1st time kot. Pastuh ushaaa2 buku semua then aku ikut adik sedara aku tolong susun buku ap sumeee. Then mak beli buku tp dapat dikaun lah sebab aku kan anak saudara my Pak Lang haha. Then terus pegi umah Pak Lang aku at Ukay Perdana.

Aku pegi lepak taman dengan adik2 cousin aku semuaaa, sambil makan cempedak, sambil baca novel baru beli hahaha. Lepak lameee sikit ah at uma PakLang aku sebab Pak Ngah aku nak balik kedah dah. Tguu dorang balik lah, sbb nak bubyeee HAHA! Lepas dorang da balik, pukul 6 mcmtuh kitorang pulak nak g gerak Bukit Bintang. Abah nak beli pen untuk ipad. Errr, tapi...


Haha aku saje buat post 'tergantung'. Sakit hati je kan kan kan? xD K entri ney mcm boring sangat ah. Lantak lah. Hihihi ;) Kbyeeeeeee